Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@15:23:54 GMT

اوراق ودیعه با سررسید ۲ ساله

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۵۳۴۵

معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: این بانک در جهت مدیریت رشد نقدینگی و کنترل تورم در نظر دارد اوراق ودیعه با سررسید ۲ ساله منتشر کند به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: براین اساس پیشنهاد یاد شده در شورای پول و اعتبار برای بررسی و دریافت مصوبه لازم طرح خواهد شد. پیمان قربانی در توضیح این خبر اعلام کرد، هر ۱۰۰ هزار میلیارد ریال انتشار اوراق ودیعه، رشد پایه پولی و نقدینگی را به میزان ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ واحد درصد کاهش خواهد داد. وی یادآور شد: ابعاد فقهی انتشار اوراق یاد شده، قبلاً در شورای فقهی بانک مرکزی به تصویب رسیده و در مهر سال ۱۳۹۷ نیز مجوز قانونی لازم از شورای عالی هماهنگی اقتصادی دریافت شده است. برچسب ها: بانک مرکزی ، اوراق ، ودیعه ، 2 ساله

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بانک مرکزی اوراق ودیعه 2 ساله بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مونسان معاون امور شعب بانک ملی ایران در این مراسم گفت: امسال به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید با مشارکت مردم  و با تجهیز منابع در کنار بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعت خواهیم بود.
وی افزود: پرداخت ۳۰ درصدی منابع در بخش صنعت نشان از توجه بانک ملی به جهش تولید و ایجاد اشتغال کشور دارد.
عباسی معاون امور اقتصادی استاندار نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدام بانک‌ها در اجرای حمایت مالی از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: از مدیر جدید بانک ملی انتظار می‌رود حمایت از واحد‌های تولیدی راکد و ارائه تسهیلات اشتغالزایی و کسب و کار و سرمایه گذاری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • بانک مرکزی ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام