Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهندی گفت: در شرایط اقتصادی دشوار، کمیته امداد آذربایجان‌غربی حمایت‌های همه جانبه خود را به منظور رفع مشکلات مددجویان افزایش داده و از مردم نیکوکار استان در این راستا مساعدت می‌طلبد.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه،  گفت: در شرایط اقتصادی دشوار، کمیته امداد آذربایجان‌غربی حمایت‌های همه جانبه خود را به منظور رفع مشکلات مددجویان افزایش داده و از مردم نیکوکار استان در این راستا مساعدت می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: کمیته امداد آذربایجان‌غربی به مشکلات و نیازهای مددجویان استان اشراف کامل داشته و در راستای رفع و کاهش این مشکلات اهتمام ویژه‌ای دارد.

سهندی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری، ۲ هزار و ۲۶۱ خانوار در استان زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار گرفته‌اند. که این تعداد در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد:هم اکنون یک خانواده دو نفره تحت حمایت، ماهانه 492 هزار و 500 تومان، خانواده سه نفره661 هزار 500 تومان، خانواده چهار نفره 851 هزار و 500 تومان و یک خانواده پنج نفره ماهانه 987 هزار تومان کمک معیشت از کمیته امداد آذربایجان‌غربی دریافت می‌کنند.

سهندی بیان کرد: هم‌اکنون ۱۸۸ هزار و ۶۴۳ نفر معادل ۹۰ هزار و ۷۰۸ خانواده،  تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و از خدمات متعدد این نهاد بهره‌مند هستند.

وی اظهار کرد: ۵۶ درصد مددجویان تحت حمایت در شهرها   و ۴۴ درصد در مناطق روستایی استان ساکن هستند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی ضمن دعوت از مردم خیر استان برای حمایت از نیازمندان، یادآور شد: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند جهت رساندن کمک‌های خود به نیازمندان از طریق شماره کارت 6037997900001232 بنام کمیته امداد اقدام کنند.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرایط بد اقتصادی ارومیه کمیته امداد امام خمینی ره آذربایجان غربی کمیته امداد آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی وبرای کمک به بخش محروم جامعه و سایر اماکن واجد شرایط در سال گذشته، ۶۴۵ اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و ایثارگران و اماکن واجد شرایط واگذار شد.
وی افزود: از این تعداد ۴۵۱ مورد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۱۱۱ مورد به مددجویان بهزیستی، ۲۹ مورد به خانواده شهدا، ۳۲ مورد به جانبازان و ۲۲ مورد نیز به سایر واجدین شرایط واگذار شده است.
سلیمیان با اشاره به اینکه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز فقط برای یک‌بار از پرداخت حق انشعاب معاف هستند، تصریح کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.
وی تأکید کرد: بر اساس بند (د) ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران (جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • مراسم واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی
  •  آئین واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی 
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در چهارمحال‌وبختیاری
  • اعطای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با سرانه ۷ میلیون تومانی
  • اعطای بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان در سال ۱۴۰۲
  • اعطای ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان در سال ۱۴۰۲