Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو «لیست مشترک عربی» در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به یک روزنامه صهیونیستی گفت، اشغال خاک فلسطین در نهایت امر از بین خواهد رفت اما این روند طول می‌کشد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد الطیبی» از اعضای لیست مشترک عربی در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در گفت‌وگویی با روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اعلام کرد، اشغال خاک فلسطین جز با مداخله بین‌المللی تمام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کوچکترین شکی ندارم که اشغالگری در نهایت امر تمام خواهد شد اما به دلیل تعداد کمی که در اسرائیل با آن مخالفند برای این مدت طولانی طول کشیده است.

الطیبی در پاسخ به اینکه «دلایل تاریخی» این وضعیت چیست، گفت: به نظر من بحث بر سر آینده اراضی اشغالی همواره یک بحث متکبرانه میان راستگراها و چپ‌گراها در اسرائیل بوده است.

وی درباره جنبش تحریم رژیم صهیونیستی معروف به «بی‌دی‌اس» هم گفت: (این جنبش) مسیری مسالمت‌آمیز در پیش گرفته، اسرائیل را به سختی انداخته و آن را مجبور کرده که اعتراف کند با هر نوع مخالفت با اشغالگری، مخالف است. من با تحریم اشغالگری از جمله تحریم علیه شهرک‌ها موافقم.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اشغالگری رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، منابع خبری امروز گزارش دادند که یکی از نمایندگان ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس فرانسه احضار شد.

«ماتیلد پانوت» نماینده ارشد و رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمان فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس این کشور او را به علت اعتراضش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه احضار کرده است.

ماتیلد پانوت افزود: این احضاریه ارعاب و تهدید است؛ هیچ احضاریه و هیچ گونه ارعابی ما را از اعتراض به نسل کشی مداوم علیه مردم فلسطین باز نمی دارد و ما سکوت نخواهیم کرد.

این احضار در شرایطی انجام شده که مقامات فرانسه چند سال پیش انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را تحت عنوان آزادی بیان و رسانه ها توجیه می کردند اما همین مدعیان دموکراسی فریبکارانه جهانی، در برابر کوچک ترین انتقادی از رژیم کودک کش صهیونیستی، تاب و تحمل خود را از دست داده و با منتقدین بدترین نوع از مجازات ها از جمله حبس های طولانی مدت روا می دارند.

کد خبر 6087375 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • پلیس فرانسه نماینده پارلمان را بابت انتقاد از اسراییل احضار کرد
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند