Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@02:37:55 GMT

وقوع انفجارهای پیاپی در شهر «الرقه» سوریه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۵۶۲۶

وقوع انفجارهای پیاپی در شهر «الرقه» سوریه

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، رسانه­های محلی گزارش دادند که سلسله انفجارهایی شهر رقه را که تحت کنترل نیروهای دموکرات سوریه (قسد) است، لرازند اما اخباری درباره قربانیان و مجروحان این حادثه موجود نیست.

خبرگزاری «نورث پرس» سوریه نیز گزارش داد که صدای سه انفجار پیاپی عصر روز گذشته- سه شنبه در شهر رقه شنیده شده و مشخص شد که ناشی از انفجار بمب­های صوتی در مرکز شهر است اما خسارت­ و یا تلفاتی به دنبال نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه­های دیگر نیز به نقل از منابع محلی گزارش دادند که عناصر ناشناس با سه بمب دست ساز مقر دادگاه نظامی وابسته به نیروهای قسد و یک مرکز پشتیبانی در نزدیکی مقر ستاد در محله الفردوس را هدف قرار دادند.

باس نیوز، رسانه کرد زبان نیز به نقل از یک منبع آگاه کرد اعلام کرد: چهار بمب در نزدیکی نهادهای رسمی در اماکن مختلف شهر رقه منفجر شد اما تاکنون اخباری از تلفات جانی در این حادثه منتشر نشده است.

در ادامه این گزارش امده است که سه انفجار پشت بیمارستانی در نزدیکی دادگاه نظامی در محله فردوس و یک انفجار در خیابان نور در مرکز شهر رخ داد.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سوریه انفجار الرقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۳۶ نفر در پی بارندگی شدید و وقوع رعد و برق در پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، براساس اعلام مقامات پاکستانی، در پی بارندگی شدید و بارش سیل و وقوع رعد و برق در این کشور طی سه روز اخیر، دست کم ۳۶ نفر جان باخته‌اند.

همچنین به گفته مقامات، در مناطق جنوب غربی پاکستان وضعیت اضطراری اعلام شده است. به گزارش رسانه‌های محلی، عمده مرگ و میر ناشی از اصابت رعد و برق، کشاورزانی هستند که در زمین‌های زراعی مشغول برداشت محصولات بودند.

عرفان کاتیا، سخنگوی اداره مدیریت بحران منطقه پنجاب گفته که بارندگی شدید به تخریب و فروریختن منازل مسکونی منجر شده است و انتظار می‌رود که بارندگی این هفته تشدید شود.

همچنین، سیل شدید در پی بارندگی‌های فصلی در افغانستان نیز طی سه روز اخیر به مرگ ۳۳ نفر و مصدوم شدن ۲۷ تن منجر شده است.

کد خبر 6078851

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل
  • جان باختن ۱۷ نفر در عمان بر اثر سیل + فیلم
  • وزش باد وضعیت جوی خراسان رضوی را ناپایدار می‌کند
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • مرگ ۳۶ نفر در پی بارندگی شدید و وقوع رعد و برق در پاکستان
  • انفجار گاز، یک خانه در گناباد را تخریب کرد