Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،هاجر شعاعی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قم با اشاره به اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از روز شنبه ۲۱ تیرماه در استان قم آغاز می‌شود، گفت: به منظور کاهش تراکم در پایگاه‌های سنجش با وجود اینکه سال گذشته ۱۰ پایگاه در نظر گرفته شده بود امسال تعداد پایگاه‌ها به ۲۳ مورد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قم با بیان اینکه سال‌های گذشته روزانه ۴۲ مراجعه به پایگاه‌های سنجش داشتیم، اما امسال تعداد مراجعات روزانه ۲۰ نفر است، افزود: سال گذشته ساعت کاری فعالیت پایگاه‌های سنجش چهار ساعت بود که امسال به پنج ساعت افزایش یافته است.

شعاعی با بیان اینکه دو بار در روز پایگاه‌های سنجش ضدعفونی و ضدعفونی می‌شوند،عنوان کرد: دست دانش آموزان قبل و بعد از سنجش ضدعفونی شده و وسائل نیز بعد از سنجش هر دانش‌آموز ضدعفونی می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قم با بیان اینکه پیش بینی سنجش نوآموزان تا ۲۱ شهریورماه شده است، افزود: تاکنون ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر برای حضور در پایگاه‌های سنجش نوبت دریافت کرده‌اند.

شعاعی افزود: برای اینکه تجمع دانش آموزان در پایگاه‌های سنجش وجود نداشته باشد برای هر دانش‌آموز نیم‌ساعت فرصت گذاشته‌شده است.

 رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قم بیان کرد: ۲۸ هزار دانش‌آموز امسال وارد کلاس اول می‌شوند که از این میان سه هزار و ۶۰۰ نفر در پیش دبستانی سنجش شده‌اند و مابقی نیز مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایگاه سنجش آموزش وپرورش استثنایی پایگاه های سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۱۴۰۰ گردشگر از پایگاه گردشگری رویین در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر پایگاه گردشگری رویین در شهرستان اسفراین از بازدید ۱۴۰۰ گردشگر از این روستای تاریخی و گردشگری طی تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

حامد وظیفه شناس در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از تعداد گردشگرانی که از این روستای گردشگری بازدید کردند، ۳۰۰ نفر از یک تا چند شب اقامت داشته اند.

وی گفت: تعداد افرادی که در کل تعطیلات نوروزی سال گذشته در این مکان اقامت داشته بودند ۳۸۰ نفر است.

به گفته وظیفه شناس، در این روستا هفت اقامت گاه بوم گردی و یک مجتمع تفریحی و رفاهی وجود دارد.

وی تصریح کرد: میزان اقامت در تعطیلات نوروزی در این روستای گردشگری افزایش یافته اما تعداد حضور گردشگران به علت مصادف شدن با ماه مبارک رمضان و بارندگی ها کاهش یافته است.

رحمانی تاکید کرد: وجود مناظر زیبای طبیعی، باغات زیاد سیب یکی از عوامل جذب گردشگران در این منطقه است.

وی بیان کرد: علاوه بر روستای رویین پایتخت نساجی ایران محسوب می شود که تقریبا تمامی منازل این روستا کارگاه تولید چادرشب و حوله بافی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش سلامت نوآموزان از ۱۴ فروردین
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین
  • جزئیات خون‌گیری پایگاه‌های خوزستان در شب‌های قدر
  • فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان
  • بهره برداری از فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار در سال جدید
  • حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • بازدید ۱۴۰۰ گردشگر از پایگاه گردشگری رویین در خراسان شمالی
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان