Web Analytics Made Easy - Statcounter



روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد به احتمال زیاد امروز نام کشوری که قرار است میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز باشد، اعلام می‌شود.

به گزارش مهر، روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد باوجود مطرح شدن پیشنهاد برگزاری ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف، بعضی از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا با این پیشنهاد مخالفت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الریاضیه به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «انتظار می رود کنفدراسیون آسیا تا بعدازظهر امروز نام کشور میزبان لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کند و پرونده ارائه پیشنهادات صبح امروز بسته می شود. در حال حاضر فقط دوحه برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا کاندیدا شده است. کمیته اجرایی AFC کشور میزبان را معرفی می کند و یا ممکن است زمان درخواست کشورها برای میزبانی را تا تاریخ دیگری تمدید کند.»

به گزارش مهر، در حال حاضر تنها دو هفته از رقابت های لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۰ برگزار شده است. ایران در این دوره از رقابت ها چهار نماینده یعنی استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان را دارد.

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری این رقابت ها به صورت متمرکز در یک کشور (احتمالا قطر) به جمعبندی رسیده اند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد