Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حقوقی گفت: بازی پارس جنوبی و استقلال به خاطر مدرکی که آبی‌پوشان ارائه کرده‌اند، وجاهت قانونی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی به تکرار بازی تیم‌های پارس جنوبی و استقلال داد. این رأی با اعتراض شدید باشگاه پارس جنوبی همراه شده چرا که مسئولان این باشگاه معتقدند آبی‌پوشان در روز بازی با این تیم مشکلی برای انجام مسابقه نداشتند و کمتر از 25 درصد از بازیکنان آن‌ها به ویروس کرونا مبتلا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش نجفی در خصوص رأی کمیته انضباطی مبنی بر تکرار بازی استقلال با پارس جنوبی جم به خبرنگار ورزشی آنا گفت: استقلال به دلیل حادثه قهری که برایش رخ داده نتوانسته مقابل پارس جنوبی به میدان برود. طبق قانون، آبی‌پوشان با مشکل روبه‌رو بودند و اصل عدم برای این باشگاه جاری بوده است چراکه طبق اعلام بیمارستان مسیح دانشوری در روز بازی استقلال مقابل پارس جنوبی بیش از 25 درصد از بازیکنان این تیم بیمار بودند و عقلاً و شرعاً نمی‌توانستند به مصاف حریف بروند.

کارشناس حقوقی تصریح کرد: در تست نهایی بازیکنان استقلال که سه روز پس از زمان برگزاری مسابقه اعلام شد، 9 بازیکن استقلال به ویروس کرونا مبتلا بودند و با این حساب آبی‌پوشان اجازه برگزاری بازی را نداشتند و در چنین شرایطی باید نتیجه بازی 3 بر صفر اعلام شود اما چون تست روز قبل از برگزاری مسابقه به این موضوع تأکید کرده که بیش از 25 درصد از بازیکنان بیمار هستند، بنابراین عذر باشگاه استقلال پذیرفته است و این تیم نمی‌توانست بازی کند.

نجفی خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان باشگاه پارس جنوبی به نتیجه تست بازیکنان استقلال مشکوک بودند امری طبیعی است ولی استناد سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به جوابیه بیمارستان مسیح دانشوری است و نباید آبی‌پوشان را مقصر دانست. اینکه مراسم قبل از بازی با حضور تیم پارس جنوبی، ناظران داوری و مسابقه و تیم کامل داوری برگزار شد و خبری از تیم استقلال نشده، نمی‌تواند منجر به صدور رأی 3 بر صفر به سود پارس جنوبی شود. استقلال مدرکی در اختیار دارد که وجاهت قانونی دارد و اگر قرار است با نهادی برخورد شود، آن نهاد باشگاه استقلال نیست.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پارس جنوبی جم پارس جنوبی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. هافبک دفاعی آبی‌پوشان که در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، با نظر کادر پزشکی و موافقت خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی مهدی‌پور با موفقیت انجام شد با این حال، این هافبک محبوب تا پایان فصل جاری قادر به همراهی استقلال نخواهد بود و آبی‌پوشان باید در ادامه فصل بدون او به میدان بروند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟