Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود: حفظ وحدت و انسجام ملی، اعتماد بیش از گذشته به مقام معظم رهبری، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باید سرلوحه امور تمامی لایه‌های اجتماعی کشور قرار گرفته و با همت و کار مضاعف مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور هر روز کم‌رنگ تر از گذشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجاهدت در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و پاسداری از ارزش‌های انقلابی وظیفه اصلی مدیران عنوان کرد و اظهار داشت: حفظ و تقویت امنیت و اقتدار نظام اسلامی در مقابل تبلیغات منفی دشمنان از دیگر وظایف جامعه مدیریت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: انگیزه‌های الهی، افزایش رضایتمندی عمومی، تلاش برای توسعه و بالندگی کشور و تقویت بنیه اقتصادی مردم به خصوص اقشار ضعیف و کم‌درآمد باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای ماموریت‌های محوله بهره بگیرند.

امام جمعه اراک اظهار داشت: اختلاف نظر و سلیقه در تمام لایه‌های مدیریتی وجود دارد اما هنر مسئولان باید این باشد که با وجود این اختلافات، نسبت به حل مشکلات مردم بکوشند و  توسعه همه جانبه، سازندگی و آبادانی میهن اسلامی را در دستور کار قرار دهند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: مسیر انقلاب اسلامی که امام راحل از سال ۱۳۴۲ برای ملت ایران ترسیم نمودند همان مسیر و سیره انبیاء و اولیای الهی است و ملت ایران به هیچ عنوان حاضر نیستند از این مسیر که خیر دنیا و آخرت را به دنبال دارد خارج شوند.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در صدد تخریب نظام اسلامی، ناامید کردن مردم از آینده انقلاب و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان هستند که نقش مدیران در خنثی سازی این توطئه‌های دشمنان بیش از دیگر اقشار جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، شناسایی و برخورد با مدیران فاسد را از مهمترین راه‌های سلامت نظام اداری و افزایش سطح رضایتمندی مردم عنوان کرد و گفت: شبکه‌های نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی باید نسبت به این مسئله مهم دامنه فعالیت خود را تقویت کنند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه استان مرکزی در مرحله نخست شیوع کرونا موفق عمل کرد، ادامه داد: در این مرحله نیز با رعایت مسائل بهداشتی از سوی آحاد مردم و مدیریت کارآمد مسئولان می توان میزان آسیب‌پذیری جامعه از این ویروس را کاهش داد.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار روزهای چهارشنبه در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه اراک برگزار می‌شود.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه مرکزی وحدت ملی مجلس یازدهم اخلاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه مرکزی وحدت ملی مجلس یازدهم اخلاق نماینده ولی فقیه مرکزی وحدت ملی مجلس یازدهم اخلاق استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور

به گزارش «نماینده»، حسینعلی شهریاری در مورد مخالفت نمایندگان مجلس با ارسال گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضائیه، گفت: رئیس مجلس در دی ماه 1402 به مسئولان مربوطه تذکر داد که باید طی دو ماه آینده مشکلات حوزه دارو را حل کنند و پس از طی این مدت کمیسیون را موظف به تدوین گزارشی در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی و قرائت آن در صحن علنی کرد بنابراین کمیسیون گزارش مفصلی را تدوین و در نشست علنی امروز مجلس قرائت کرد.

وی افزود: بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی مشکلات حوزه دارو است زیرا اگر در زمان مناسب منابع لازم را اختصاص می دادند وزارت بهداشت می توانست در این راستا بهتر عمل کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: از دیدگاه ما و مردم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متولی سلامت است و به جای اینکه کمیسیون بهداشت و مجلس به طور مداوم به دنبال پیگیری این مسائل باشند مسئولان وزارت بهداشت باید به صورت جدی این مسائل را پیگیری کنند.

شهریاری یادآور شد: در نهایت در نشست امروز موضوع ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه رای گیری و مورد مخالفت نمایندگان مجلس قرار گرفت البته معتقدم به طور معمول گزارشاتی که توسط مجلس به قوه قضائیه ارسال می شود نتیجه و بازخوردی نداشته است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: مردم نگران تامین داروی بیمارانشان هستند و از سویی برخی، مجلس به ویژه کمیسیون بهداشت را مسبب این مشکلات می داند بنابراین ما به وظیفه خود عمل و این گزارش را برای قرائت در صحن علنی آماده کردیم و امیدواریم مسئولان مربوطه به وظیفه خود برای رفع مشکل کمبود دارو و شیرخشک عمل کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید