Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار اصفهان گفت: اگر مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند متاسفانه در دو، سه روز آینده مجبور به بازگرداندن برخی از محدودیت‌ها می‌شویم. - اخبار استانها -

عباس رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در حاشیه چهلمین جلسه استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت مردم وضعیت ما نسبت به روزهای قبل مناسب‌تر نیست و بنابراین تمام هم و غم ما این است که وضعیت را به حالت نرمال برگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رو تمنای من از مردم فهیم اصفهان این است که عنایت لازم را در خصوص رعایت پروتکل‌ها داشته باشند تا وضعیت مطلوب حاصل شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مایل نیستیم کارها را به روی مردم ببندم و معتقدم که مردم باید از فعالیت‌ها و بازگشایی‌ها استفاده بهینه داشته باشند، گفت: اینکه برخی افراد در تجمعات خانوادگی حاضر می‌شوند اشتباه است، اکنون وقت اینگونه برنامه‌ها نیست و این افراد در واقع به خانواده، فرزندان و همشهریان خود خیانت می‌کنند.

لرستان در بحران «کرونا» / محدودیت‌ها برای 10 روز دیگر تمدید شد / چاپ و نشر آگهی ترحیم ممنوعاستاندار تهران: کاهش شیوع کرونا محسوس نباشد، محدودیت‌ها تمدید می‌شود/اطلاعیه مدیریت بحران شهرداری منشأ قانونی نداردممنوعیت‌ و محدودیت‌‌های کرونایی یک هفته‌ای در تهران اعلام شد

وی با بیان اینکه اگر مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند متاسفانه در دو، سه روز آینده مجبور به بازگرداندن برخی از محدودیت‌ها می‌شویم، تصریح کرد: این موضوع علی‌رغم میل باطنی من است اما این آخرین هشدار و درخواست از معدود افرادی است که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: مردم نباید زندگی را برای خود و اطرافیانشان سخت کنند، باید حساس بود چون کرونا نرفته و هنوز در بین ما وجود دارد بنابراین با استفاده از ماسک می‌توانیم از شیوع آن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ 162/ ع

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار

دریافت 27 MB کد خبر 6079495

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • پرهیز از نقض مرزهای شخصی در دورهمی‌های خانوادگی
  • حسن روحانی: صهیونیست‌ها درس بگیرند و حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد
  • موجودی سوخت جایگاه‌های گلستان تکمیل است؛ مردم به شایعات توجه نکنند
  • هشدار حاجی‌دلیگانی نماینده اصولگرا به خاندوزی و فرزین
  • هشدار نماینده اصولگرا به خاندوزی و فرزین /برکنار خواهید شد اگر... /قیمت دلار ربطی به حملات نظامی در منطقه ندارد