Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:47:36 GMT

ژیرو: خوشحالم برای تیمم گل ۳ امتیازی زدم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۵۹۸۰

ژیرو: خوشحالم برای تیمم گل ۳ امتیازی زدم

مهاجم فرانسوی چلسی می‌گوید رفته رفته اعتماد به نفس خود را برای گلزنی به دست آورده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، چلسی توانست با برتری مقابل نوریچ سقوط کرده شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بیش‌تر کند.

اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی که زننده تنها گل این بازی بود گفت: ما باید بیش‌تر صبور باشیم و سریع توپ را مقابل تیمی که در دفاع بسیار منظم بازی می‌کند جابه‌جا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم اما مهم بود که قبل از استراحت بین نیمه گل بزنیم. ما باید حتی بیش‌تر گل می‌زدیم زیرا در اختیار داشتن توپ ما زیاد بود و موقعیت هم داشتیم. تیم تحت فشار کمی قرار داشت زیرا می‌دانستیم که به طور قطع به این پیروزی احتیاج داریم. در هر حال خوشحال هستیم که ۳ امتیاز این مسابقه را به دست آوردیم و گل من باعث شد تیم به این امتیازها برسد.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: شاید کمی اعتماد به نفسم را از دست دادم. تمایل من برای گلزنی بسیار زیاد بود بنابراین سعی کردم متمرکز باشم. پاس پولیسیچ عالی بود فقط می‌توانستم گل بزنم. من همیشه اعتقاد دارم با تمرین زیاد می‌توان به هر خواسته‌ای رسید. من بسیار خوشحالم که گل من به پیروزی تیم کمک کرد. ما می‌خواستیم بعد از مسابقه با شفیلد یونایتد که ۳ بر صفر شکست خوردیم به حالت عادی برگردیم. بنابراین امروز سعی کردیم آن اشتباهات را تکرار نکنیم. مهم‌ترین چیز این بود که ۳ امتیاز کسب کنیم و اکنون احساس راحتی می‌کنیم.

چلسی با کسب ۶۳ امتیاز  در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار گرفت. "لستر" و "منچستر یونایتد" به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اولیویه ژیرو تیم فوتبال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم

به گزارش "ورزش سه"، او که در دو بازی حساس نساجی مقابل سپاهان و تراکتور به میدان رفته امروز با انگیزه مقابل مشکی پوشان تبریزی ظاهر شد و در پیروزی تیمش سهیم بود. او در پایان مسابقه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در حالی که میل چندانی به صحبت کردن نداشت، با تشکر از هواداران نساجی، حضور آنها را عامل اصلی پیروزی تیمش دانست و گفت اگر نساجی تا پایان لیگ متحد باشد هیچ تیمی جلودار آن نخواهد بود.

آقایی ادامه داد: امروز واقعا روز فوق العاده‌ای بود و خوشحالم که تماشاگران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی از تشویق‌شان نتیجه گرفتند. چقدر جالب بود وقتی که تراکتور وارد زمین شد همه این تیم را تشویق کردند و این لحظه قلب مرا به تپش انداخت. خوشحالم که در فوتبالم شانس این را داشتم مقابل هواداران فوق العاده مثل هواداران نساجی و البته هواداردن پرسپولیس، سپاهان و تراکتور بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم.

او در مورد شرایط نساجی هم گفت: آقای ساکت آنالیز بسیار خوبی از تیم تراکتور داشتند و امروز ما در حد یک تیم بالای جدولی و بسیار مسلط بازی کردیم. به نظرم ملوان را هم باید می‌بردیم و اگر چنین بود الان شرایط‌مان متفاوت می‌شد. با اینحال نباید به عقب برگردیم و با همین روحیه و فضای خوبی که در تیم ایجاد شده برای پیروزی در بازی‌های بعدی به خصوص در ورزشگاه وطنی همه تلاش‌مان را بگیریم.

آقایی در پایان صحبت‌هایش گفت: قبلا هم این را گفته بودم که اگر یک نفر نساجی را از سقوط نجات بدهد ساکت الهامی است و خوشحالم که این اتفاق دارد به حقیقت نزدیک می‌شود. مردم شهر او را دوست دارند و تیم هم تحت فرمان اوست و به نظر من ما هفته به هفته با روحیه‌تر خواهیم شد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم
  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • هوادار قدیمی سپاهان: 45 سال است هوادار این تیمم؛ داوری باعث این وضعیت شده! / فیلم
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند