Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:08:56 GMT

پیروزی نانجینگ در غیاب حامد حدادی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۵۹۹۱

پیروزی نانجینگ در غیاب حامد حدادی

تیم بسکتبال نانجینگ در غیاب حامد حدادی حریف خود، شانکسی فنجو را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز راند ۴۲ از لیگ CBA صبح امروز تیم نانجینگ بدون حامد حدادی مصدوم در سالن کوئیندائو به مصاف شانکسی فنجو رفت و این تیم را ۱۱۵ بر ۱۰۰ شکست داد.


یانگ، گارد آمریکایی نانجینگ طبق معمول ستاره پرفروغ تیمش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با ۵۷ امتیاز، ۹ ریباند، ۸ توپ ربایی، ۲ پاس گل و ۴ بلاک چهره برجسته این دیدار بود.


حامد حدادی که هفته گذشته دچار مصدومیت شده بود، هنوز نتوانسته به ترکیب تیمش بازگردد و حتی ممکن است دیگر در فصل جاری لیگ بسکتبال چین به میدان نرود. از آنجایی که نانجینگ شانس رسیدن به پلی آف را از دست داده، فقط چند بازی دیگر را در پیش دارد و سپس به کار خود در CBA پایان خواهد داد.


باید دید حدادی می تواند با بهبود وضعیت خود بار دیگر برای نانجینگ به میدان برود یا به زودی به ایران بازخواهد گشت.

 

تیم ملی بسکتبال بسکتبال حامد حدادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال بسکتبال حامد حدادی حامد حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گناه بزرگ سازنده سریال گناه فرشته

حسن لطفی در روزنامه اعتماد نوشت: با پخش قسمت پایانی سریال گناه فرشته حالا دیگر به راحتی می‌توان درباره حضور بزرگان شعر و داستان ایران در این سریال سخن گفت . بزرگانی همچون احمد شاملو، فروغ فرخزاد، رضا براهنی، عباس معروفی و…که اگر چه متن و زیر متن سریال هیچ نسبتی با ایشان و آثارشان نداشت در هر قسمت به شکل برجسته‌ای بر بخشی از اثرشان تاکید شد .

در نگاه اول، این حضور می‌تواند ادای دینی به ایشان باشد . می‌تواند نشانه ارادت سناریست و کارگردان (حامد عنقا) به بزرگانی باشد که سال‌های نسبتا درازی مغضوب رسانه‌های رسمی و بخشی از حامیان و طرفداران حاد عنقا بود . البته هنوز هم هستند .

هنوز هم تریبون‌های رسمی جایی برای آنها در نظر نمی‌گیرند . بزرگانی که نام بردم هم در زمان حیات‌شان،رغبتی به این جا دادن‌ها نداشتند . (مثل بسیاری از هنرمندان صاحبنام و در قید حیات) . انگار نخواستنی دوطرفه بود . البته فروش آثار و اقبال و نامداری و محبوبیت امثال شاملو، شجریان، فروغ فرخزاد، دولت‌آبادی، عباس معروفی و… هم نشان داد این نفرات چندان نیازی به این تریبون‌ها هم نداشتند .

آواز و شعر و داستان‌شان هم اگر پخش می‌شد با اجازه و پرداخت حق مولف و هنرمند نبود . برگردم به سریال گناه فرشته ! سریالی که نشانی از قدرت نویسنده‌اش در سریال قبلی‌اش (آقازاده) هم ندارد . منظور از این گفته قرار دادن حامد عنقا کنار فیلمنامه‌نویسان خوب کشور نیست و نمی‌خواهم بگویم حامد عنقا فیلمنامه‌نویس خوبی است که به‌زعم من نیست . (حداقل درجه یک نیست)

دردنیای سریال‌سازی سال‌های اخیر هم سریال‌هایی ساخته شده که فیلمنامه‌اش به مراتب بهتر از آقازاده و گناه فرشته است . (پوست شیر، رهایم کن، شهرزاد، می‌خواهم زنده بمانم و…) اما حامد عنقا با سریال‌هایی که ساخته (قلب یخی، پدر، آقازاده) نشان داده که خیلی هم از دنیایی که درام در آن نقش دارد، دور نیست .

می‌داند چه سوژه‌ای را انتخاب کند (البته اگر برایش انتخاب نکرده باشند و به او سفارش نداده باشند) . اقبال مردم هم از آثارش بدک نیست . با این حساب انتظار بیشتری از او می‌رفت .اما عجالتا و در این نوشته کاری به این انتظار ندارم . خبط و خطای حامد عنقا مثل هر فیلمساز دیگری می‌تواند دلایلی داشته باشد (یا نداشته باشد) که ته‌ته‌اش باعث خلق فیلمنامه ضعیفی می‌شود که از ماندگاری اثر کم می‌کند .

اما حامد عنقا در مرتبه نخست به عنوان سناریست و در مرتبه دوم به عنوان کارگردان با استفاده ابزاری از بزرگانی که یاد شد، گناه بزرگی مرتکب شده است .

نمی‌دانم او از این بهره چه قصدی دارد (چون سریال ربطی بین وقایع، شخصیت‌ها و… با بزرگان مشخص نمی‌کند) اما اگر قرار است خودش را بین دگراندیشانی همچون احمد شاملو، عباس معروفی، رضا براهنی و… جا بزند، گناه بزرگی مرتکب شده است.

با آنچه از او دیده‌ام و حرف‌هایی که از او شنیده‌ام به نظر نمی‌رسد این بزرگان آدم‌های دنیای ذهنی او باشند. البته اگر هم اشتباه بکنم هم باز جای این بزرگان در سریال گناه فرشته نیست . هر سال و فیلمسازی باید آدم‌های خودش را به عنوان نشانه داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روایت عجیب پردیس پورعابدینی درباره دادگاه شهلا جاهد (فیلم) سریال «گناه فرشته» کمی بیشتر از یک «قصه»! نفس دختر پژمان بازغی در پشت صحنه سریال گناه فرشته (عکس)

دیگر خبرها

  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود!+عکس
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • حامد اصغری در تیم ملی ارتش
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • گناه بزرگ سازنده سریال گناه فرشته
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»