Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان مدیریت بحران از یک کشته و دو مفقود به دلیل وقوع سیلاب در استان‌‌های گیلان و اردبیل خبر داد.

«علی بختیاری» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به وقوع سیلاب در استان گیلان گفت: روز گذشته به دلیل وقوع سیلاب در استان گیلان - شهرستان تالش - ارتفاعات ییلاق آق لار در ساعت ۱۸:۳۰ یک خانم ۶۵ ساله جان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین روز گذشته بر اثر وقوع سیل در استان اردبیل روستای چات قیه دو پسر نوجوان ۱۲ و ۱۴ ساله مفقود شده‌اند که جستجوی شب گذشته به دلیل تاریکی هوا متوقف و به امروز موکول شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: خسارات ناشی از بارندگی‌های روز گذشته در استان آذربایجان شرقی شامل خسارت به چادرها وسایل و دام‌های عشایر، خسارت به تاسیسات آب، مزارع و باغات کشاورزی در مراغه و همچنین تخریب یک واحد مسکونی در ورزقان و خسارت و آبگرفتگی چند واحد دیگر در روستای آسترقان، تلف شدن تعدادی از احشام و خسارت به مزارع و باغات کشاورزی، خسارت کلی به دو دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتور سیکلت گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در سراب خسارت به معابر روستایی، مزارع و باغات کشاورزی و آبگرفتگی در معابر تبریز گزارش شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیل گیلان اردبیل وقوع سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صالح محمدی با اشاره به اهمیت رعایت تقویم زراعی برنج در افزایش کیفیت محصول و کاهش خسارت‌ها افزود: تا کنون شالیکاران گیلانی ۱۶۷ هزار هکتار از مزارع خود را با آب‌های سنتی و سطحی شخم زده اند که باید کشاورزان باید هرچه سریعتر مزارع خود را برای کشت برنج آماده کنند. 
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همچنین با اشاره به اینکه تا کنون ۱۵۶ هزار هکتار از شالیزار‌های گیلان خزانه گیری شده گفت: ضدعفونی و جوانه دار کردن بذر، آماده سازی و خزانه گیری برنج، ایجاد زهکش در زمان وزش باد و بارندگی، هوادهی و کنترل دمای خزانه برنج به ویژه در ساعات گرم روز‌های آفتابی از مهمترین اقداماتی است که کشاورزان باید توجه داشته باشند. 
وی اضافه کرد: تعریض و ترمیم مرز کرت‌ها، لایروبی آب بندان‌ها، ترمیم کانال‌های آبرسان و سردهنه‌ها باید در اولویت قرار گیرد. 
گیلان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار و ۳۰۰ هزار شالیکار دارد.

دیگر خبرها

  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین