Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: شب گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو و کامیون در مسیر میدان بسیج، دو سرنشین خودرو پژو مصدوم و روانه اورژانس شدند.

او افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو به هنگام حرکت در مسیر میدان بسیج با یک دستگاه کامیون باری برخورد کرده و راننده مرد و سرنشین زن آن، مصدوم شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سرنشین زن در این تصادف در داخل خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان با رعایت اصول امداد و نجات وی را به بیرون منتقل کرده و هر دو مصدوم این حادثه را جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه بیشترین حوادث بر اثر بی احتیاطی‌ها رخ می‌دهد از شهروندان درخواست کرد به هنگام رانندگی، اصول ایمنی را رعایت و از هر گونه اعمالی که منجر به بروز حوادث شود خودداری کنند.

 اجرای عملیات این حادثه را آتش نشانان ایستگاه شماره ۹ به اتمام رساندند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی سازمان آتش نشانی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ کشته و ۷۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  واژگونی MVM  در کیلومتر ۷۵ محور سمنان به دامغان یک کشته و یک مصدوم ، انحراف از جاده سورن  در کیلومتر ۵۲ محور میامی به سبزوار  ۴ مصدوم ، واژگونی پراید ۱۴۱ در کیلومتر ۶۵ محور سمنان به دامغان ۲  مصدوم ، انحراف از جاده تریلی و برخورد با تپه  در کیلومتر ۸۸ محور دامغان-سمنان ۲ مصدوم ، واژگونی تارا در کیلومتر ۴۸ محور میامی - سبزوار  ۴  مصدوم ، واژگونی پژو ۴۰۵  در کیلومتر ۵۱ محور میامی به سبزوار  ۵ مصدوم ، واژگونی پژو پارس در کیلومتر ۵۱ محور شاهرود - میامی  ۴ مصدوم ، واژگونی کوئیک در  کیلومتر ۳۰ محور آرادان به سرخه ۶  مصدوم ، تصادف زنجیره‌ای سه خودروی سواری در کیلومتر ۳۴ محور سمنان به دامغان  ۴ مصدوم ، واژگونی پژو ۲۰۶  در کیلومتر ۶۵ محورآرادان به سرخه ۵ مصدوم ، تصادف پژو ۴۰۵ و پراید در کیلومتر ۱۵ محورر شهمیرزاد به فولادمحله  ۱۱ مصدوم ، واژگونی سمند سورن در کیلومتر ۴۵ محور شاهرود به دامغان ۵ مصدوم ، واژگونی کامیون در کیلومتر ۳ محور گرمسار به آرادان ۳ مصدوم ، تصادف تریلی با پژو پارس در کیلومتر ۶۰ محور شاهرود به آزادشهر   ۴ کشته و ۴ مصدوم ، واژگونی پراید  در کیلومتر ۲۸ محور فولاد محله به کیاسر  ۵ مصدوم ، واژگونی پراید در کیلومتر ۵ محور آرادان به سرخه  ۵ مصدوم ، تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو  در کیلومتر ۷۰ محور دامغان به سمنان یک مصدوم ، تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو  در  کیلومتر ۷۰ محور دامغان به سمنان ۴  مصدوم ، واژگونی L۹۰  در کیلومتر ۵۳ محور سرخه به آرادان ۲ مصدوم ، واژگونی پراید  در کیلومتر ۲۰ محور سمنان به دامغان ۲ مصدوم بر جای گذاشتند .

همچنین در هفته ای که گذشت امدادگران هلال احمر به سرنشینان ۸ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت گرفتار در برف و گل و لای مناطق گردشگری جنگل ابر شاهرود ،  اوپرت شهمیرزاد  و کیلومتر ۲۵ محور فولاد محله به شهمیرزاد امداد رسانی کردند و ۳۱ سرنشین آنها را به مکان امن منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • ۹ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده آبی بیگلو
  • برخورد سه دستگاه خودرو در محور بوکان مهاباد چهار مصدوم برجای گذاشت
  • ۵ کشته و ۷۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان