Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ تولید ناخالص داخلی ماهانه بریتانیا پس از تجربه رکورد بیشترین سقوط در ماه آوریل، زمانی که میزان آن در مقایسه با ماه مارس 20.4درصد کاهش را تجربه کرده بود، اندکی بهبود یافت. 

بین ماه‌های آوریل و مه، تولید ناخالص داخلی در بریتانیا دوباره 1.8درصد افزایش یافت، اما ضربه ویروس کرونا که بر حساب‌های ملی وارد کرده هنوز قابل مشاهده باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که نمودار ارائه شده نشان می‌دهد، سقوط چشمگیر 20.4درصدی که همزمان با اولین ماه کامل قرنطینه بود، بزرگترین سقوط ماهانه از زمان آغاز چنین سوابقی در سال 1997 اعلام شد.

جاناتان آتو، نماینده آمارگر ملی، در گفت و گو با رادیو بی‌بی‌سی اظهار داشت: " اگر ماه‌های مارس و آوریل را با هم در نظر بگیرید، میزان سقوط 25درصد بود. بنابراین در طول دو ماه، اقتصاد یک‌چهارم کاهش را تجربه کرد. بزرگترین سقوطی که در گذشته شاهد آن بودیم تنها اندکی بیش از 2درصد بود، بنابراین در حال حاضر شاهد سقوط 10برابر بیشتر از وضعیتی هستیم که پیش از شیوع ویروس کرونا دیدیم و تقریبا تمام بخش‌ها دچار انقباض شده است."

در ماه ژوئن، سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در پیش‌بینی‌های سال 2020 گفت که بهره‌وری این کشور در سطح جهان بزرگترین ضربه را خواهد داشت، در حالی که آمار بیکاری در ماه آوریل برای کشورهای G7 دو برابر شد.

در نمودار ارائه شده، شاخص تولید ناخالص داخلی ماهانه برای بریتانیا را مشاهده می‌کنید؛

پربیننده ترین پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان/ کشورهای آسیایی پیشتاز هستند فهرست بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام / حقوقی‌ها تغییر رویه دادند فهرست بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ حقوقی‌های «فملی» چراغ سبز نشان دادند جزییات افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بریتانیا جهان تولید ناخالص داخلی اقتصاد جهانی اقتصاد انگلیس سازمان همکاری و توسعه اقتصادی ویروس کرونا تاثیر اقتصادی کرونا بهره وری قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت تولید ناخالص داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ایده‌پردازی کشاورزان در زنجان تشکیل می‌شود

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان زنجان گفت: شورای ایده‌پردازی کشاورزان در زنجان تشکیل می‌شود.

محمد صیاد بورانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: شرایط محیطی در هر کشوری، از آنجا که روی کشاورزی آن کشور تأثیر می‌گذارد در نتیجه در توسعه اقتصادی آن کشور هم مؤثر است و در کشور ما با توجه به شرایط محیطی می‌توان به کشاورزی به عنوان یک منبع توسعه اقتصادی کمک کرد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین این اقدامات هماهنگی لازم با مسئولان مرتبط استانی در راستای تسهیل فرآیند بهره‌برداری از نخستین شهرک گلخانه‌ای مدرن و هوشمند با سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی با ظرفیت تولید ۱۵ هزار تن تولید در سال و در فضایی حدود ۴۰ هکتار زیر پوشش گلخانه شیشه‌ای و با اشتغال‌زائی مستقیم برای ۵۰۰ نفر بوده است.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان زنجان گفت: امیدواریم در سال جهش تولید با مشارکت مردم و با استفاده از فکر، ایده و نظر بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی در شهرک‌های کشاورزی استان نسبت به پیشبرد اهداف توسعه‌بخش در قالب شهرک‌های کشاورزی در اراضی دولتی و اراضی متعلق به مردم اقدام شود.

وی افزود: با اجرای طرح‌های این چنینی تا حدودی در حوزه اجرای الگوی کشت، استفاده بهینه از منابع پایه مانند آب، خاک و انرژی، افزایش هشت تا ۱۰ برابری تولید در واحد سطح نسبت به روش‌های معمول کشت در اراضی آبی، جذب سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، افزایش توجیه اقتصادی، فعالیت ارتقای صادرات غیر نفتی، تقلیل پیدا کردن ریسک کشاورزی سنتی و بالا بردن بهره‌وری نیروی انسانی اقدامات خوبی انجام شد.

بورانی افزود: راه‌اندازی اتاق فکر و تشکیل شورای ایده‌پردازی کشاورزان و مشارکت گسترده بهره‌برداران در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی لازم برای فعال‌سازی سایر شهرک‌های دولتی آماده بهره‌برداری و شهرک‌های کشاورزی غیردولتی از جمله این راهبرد است.

کد خبر 744769

دیگر خبرها

  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی
  • وکیل آنلاین بزرگترین مجموعه آنلاین حقوقی کشور
  • رسیدن به بالاترین رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در مگامدول‌های احیا مستقیم فولاد مبارکه
  • تولید آهن اسفنجی فولاد سبا به بالاترین میزان از زمان راه‌اندازی رسید
  • شورای ایده‌پردازی کشاورزان در زنجان تشکیل می‌شود
  • مقایسه ابرقدرت‌های اقتصادی در عرصه صادرات در ۱۵۰ سال اخیر
  • مقایسه ابرقدرت های اقتصادی در عرصه صادرات در ۱۵۰ سال اخیر (+ اینفوگرافی)
  • روز جهانی فرهنگ ۱۴۰۳ + پوستر Universal culture day 2024
  • ارتش به هر تهدیدی با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد