Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگروه محرومیت زدایی با حضور استاندار ایلام و فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار،  کارگروه محرومیت زدایی با حضور استاندار ایلام و فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان برگزار شد.

سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: شبکه های آبیاری کشاورزی امیرآباد مهران ۱۵۰۰ هکتار،روستای بردی دهلران ۱۳۰هکتار،ملک آباد و پل شکسته ملکشاهی ۱۷۰هکتار باغات و اراضی کشاورزی با همکاری سپاه پاسداران جهادکشاورزی، منابع طبیعی و امورآب باعث افزایش و رونق تولیدات کشاورزی، اشتغالزایی ، مهاجرت معکوس و تقویت امنیت مناطق مرزی ایلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: با احیاء قنات امیرآباد توسط سپاه پاسداران ۱۵۰۰ هکتار از زمینهای کشاورزی دشت مهران آبیاری خواهد شد.

سردارشاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام در ادامه جلسه افزود: تاکنون ۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای احداث خانه های محرومین، مسجد ، غسالخانه، خانه بهداشت، سالنهای ورزشی در مناطق دور افتاده و محروم استان هزینه شده است.

وی بیان داشت:بزرگترین دستاورد پروژه های محرومیت زدایی وحدت و همدلی مردم و مسئولین برای رفع مشکلات اقتصادی مردم در شرایط تحریم است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود

استاندار ایلام گفت: طرح‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال و پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تعیین شده تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین‌_ در بازدید از پروژه پل رانشی ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران، اظهار کرد: لازم است از پل رانشی تا سه‌راهی جندالله روکش آسفالت شود و در اسرع وقت عملیات روکش انجام گیرد.

وی افزود: پروژه‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه، خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: طبق زمان‌بندی سازهای بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود و برای این پروژه تا بهره‌برداری از آن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

در این بازدید استاندار و همراهان از پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کردند.

کد خبر 745742

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • ۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی زیرپوشش شبکه آبیاری است
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل