Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@09:15:35 GMT

توزیع ۳۲۵ تن کود اوره در کیار

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۶۲۵۱

توزیع ۳۲۵ تن کود اوره در کیار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود میرزایی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از تأمین و توزیع بیش از ۳۲۵ تن کود اوره در شهرستان کیار در خرداد ماه امسال خبر داد.

او افزود: این میزان کود جهت مصرف کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی از طریق کارگزاران تحت پوشش، بین آن‌ها توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

توزیع ۱۲۵ تن کود اوره در خردادماه امسال

میرزایی اضافه کرد: در این شهرستان چهار انبار کد دار در قالب بخش خصوصی و شرکت‌های تعاون روستایی در شهرستان مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ن

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کود اوره خدمات حمایتی کود شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرورده‌های نفتی منطقه سبزوار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت بخش‌های کشاورزی صنعت و معدن شهرستان بردسکن گفت: بیشترین قاچاق سوخت در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد که باید متولیان امر تدابیر لازم اتخاذ کنند و تمامی ادوات کشاورزی را به دستگاه جی پی اس مجهز کنند.

حمید مظفری‌نژاد با اشاره  به ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان بردسکن در بخش معدن، کشاورزی و صنعت افزود: بر اساس نیاز سوخت را به شهرستان بردسکن اختصاص خواهیم داد و نخواهیم گذاشت رونق تولید و رشد اقتصادی در منطقه متوقف شود.

وی از فرماندار بردسکن خواستار اختصاص هزار متر مربع زمین برای احداث ساختمان اداری ناحیه نفتی بردسکن شد و قول داد در صورت تامین زمین مورد نیاز و سند آن به نام شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی ثبت شود این طرح را تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد.

علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن هم این نشست با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ واحد معدنی و وجود راه‌های مواصلاتی و بخش کشاورزی این شهرستان گفت: بردسکن دومین شهر معدنی استان خراسان رضوی و پایتخت تولید مس در شرق کشور است و نباید شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت مورد نیاز شهرستان سخت‌گیری کند.

 

دیگر خبرها

  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • کاهش ناترازی در الگوی کشت برنامه راهبردی تات
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان