Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره اطلاعات انرژی آمریکا برآورد کرد تولید نفت شیل در ماه اوت به کمترین سطح در دو سال اخیر می‌رسد.

 

به گزارش «انرژی امروز» از شانا به نقل از خبرگزاری رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA) در برآورد بهره‌وری ماهانه خود در روز دوشنبه (۲۳ تیرماه) اعلام کرد که تولید نفت خام هفت تولید کننده عمده نفت خام شیل آمریکا با کاهش روزانه حدود ۵۶ هزار بشکه در ماه اوت به حدود ۷ میلیون و ۴۹۰ هزار بشکه در روز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نهاد پیش‌بینی کرد بیشترین کاهش در ایگل فورد تگزاس خواهد بود که تولید آن با کاهش حدود ۲۳ هزار بشکه در روز به یک میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه در روز – کمترین سطح از اوت ۲۰۱۷ –  خواهد رسید.

 

بر اساس داده‌های این اداره انتظار می‌رود تولید حوضه نفت‌خیز پرمین تگزاس و نیومکزیکو برای پنجمین ماه پیاپی کاهش یابد و با کاهش روزانه ۱۳ هزار بشکه به ۴ میلیون و ۱۵۰ هزاربشکه در روز برسد. این مقدار تولید از مارس ۲۰۱۹ تا کنون بی‌سابقه است.

 

تنها حوضه‌ای که تولید نفت در آن افزایش داشته حوضه نفتی باکن در داکوتای شمالی و مونتاناست. کاهش تولید این منطقه اوایل سال جاری میلادی و در پی سقوط قیمت نفت به دلیل کاهش تقاضای جهانی سوخت ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا بیش از دیگر مناطق بود.

 

هم‌اکنون و با بهبود قیمت نفت، انتظار می‌رود بخشی از تولید این حوضه نیز افزایش یابد.

 

داده‌های بیکرهیوز نشان داد که مجموع دکل‌های حفاری آمریکا در هفته منتهی به دهم ژوئیه (جمعه، ۲۰ تیرماه) با کاهش پنج دستگاه، به ۲۵۸ دستگاه، یعنی کمترین تعداد ثبت‌شده در میان داده‌های این شرکت (مربوط به سال ۱۹۴۰) رسید.

 

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در برآورد دیگری پیش‌بینی کرد که تولید گاز طبیعی ایالات متحده نیز در ماه اوت برای پنجمین ماه پیاپی کاهش خواهد یافت و به ۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار میلیارد فوت مکعب خواهد رسید.

 

این رقم تقریباً ۷۰۰ میلیون فوت مکعب از برآورد پیشین آژانس برای ماه ژوئیه کمتر خواهد بود. تولید میدان‌های بزرگ شیل در ماه نوامبر سال گذشته میلادی به بالاترین سطح یعنی ۸۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت مکعب در روز رسیده بود.

 

قرار بود تولید منطقه آپالاچیا، بزرگترین تولیدکننده گاز شیل آمریکا، در ماه اوت برای چهارمین ماه پیاپی کاهش یابد و به روزانه ۳۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون فوت مکعب برسد که ۲۰۰ میلیون فوت مکعب در روز کمتر از ماه ژوئیه است.

برچسب هاتولید نفت شیل

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: تولید نفت شیل آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو میلیون فوت مکعب هزار بشکه بشکه در روز ماه اوت تولید نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالداران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحدها فعال و ارائه خدمات دارند.

وی افزود: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران با بیان اینکه بازار خلیل آباد فعال و پر جوش است، گفت: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم افزود: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

وی نیز از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی در اجرای طرح ارائه خدمات به مردم در طرح دولت سیزدهم در خصوص کالا برگ‌ها دارد.

کد خبر 6088151

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود
  • یک روح قاتل در دو بدن
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت