Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین هفته از طرح سه شنبه های تکریم با حضور فرماندار شهرکرد، مدیر بنیاد شهید شهرستان شهرکرد و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری از خانواده جانباز شهید محمود شبان تکریم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به همراه «ابراهيم بختياری ‌فرد» معاون فرماندار شهرکرد و «اسماعیل عسگری» رئیس بنیاد شهرستان شهرکرد با خانواده جانباز شهید «محمود شبان» چالشتری دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خانواده های شهدا باعث عزت و آبروی انقلاب اسلامی هستند که تکریم این عزیزان را در راس برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری قرار داده شده است.

 

وی اظهار داشت: تکریم خانواده های شهدا که چشم و چراغ ملت ایران اسلامی هستند از وظایف مسئولان و مردم است چرا که اگر رشادت های این عزیزان نبود آسایش و امنیت امروز هم وجود نداشت.

 

مظاهری بابیان اینکه اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به بیان جایگاه خانواده های شهدا می پردازد گفت: این طرح ملی همزمان با آغاز دهه کرامت به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه این چهارمین هفته از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در چهارمحال و بختیاری بود گفت: این طرح در سه شنبه هر هفته با حضور مسئولین برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: جانباز شهید محمود شبان متولد 11 اردیبهشت 1342 در چالشتر شهرستان شهرکرد، با عنوان بسیجی از طریق لشکر 8 نجف اشرف به جبهه اعزام شد و در عملیات رمضان به افتخار جانبازی نائل آمد که پس از 27 سال افتخار جانبازی در تاریخ 29 آبان 1388 به یاران شهیدش پیوست و در گلزار شهدای چالشتر به خاک سپرده شد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های تکریم کانون های فرهنگی هنری مساجد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد چهارمحال و بختیاری سه شنبه های تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس پلیس راه استان گفت: بارش باران محور‌های شهرکرد به کوهرنگ، شهرکرد به فارسان و بروجن به شهرکرد را لغزنده کرد.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگانی که قصد تردد از این محور‌ها را دارند احتیاط لازم را داشته باشند.
وی از رانندگان خواست، با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری