Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: اساس برجام این بود که به جهان ثابت کنیم که ایران صلح‌طلب است و پروژه‌ای که سال‌ها به دنبال این بود که ایران را برای امنیت جهان، خطرناک جلوه دهد، بی‌اعتبار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 25 تیرماه) در جلسه هیأت دولت با اشاره به پنجمین سالگرد توافق برجام، گفت: اساس برجام این بود که به جهان ثابت کنیم که ایران صلح‌طلب است و پروژه‌ای که سال‌ها به دنبال این بود که ایران را برای امنیت جهان، خطرناک جلوه دهد، بی‌اعتبار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مثلث شوم صهیونیزم، ارتجاع و تندروهای آمریکا از ابتدا مخالف این توافق بودند، اظهار داشت: همه تلاش‌ آن‌ها در آغاز این بود که چنین توافقی به نتیجه نرسد. صهیونیست‌ها حتی وسط مذاکرات به اروپا رفتند. یکی از سران ارتجاع به اروپا رفت تا توافق را بر هم بزنند. البته تأخیر ایجاد کردند، چرا که بنا بود توافق نهایی در آذر ۹۳ نهایی شود و آن را تا تیرماه 94 به تأخیر انداختند.

روحانی ادامه داد: این مثلث شوم، روند خود را ادامه داد، مخصوصاً‌ در سال ۹۵ که این‌ها شاهد بودند که ایران و منطقه و دوستان ایران دارند از این توافق منتفع می‌شوند، با قدرت بیشتری به میدان آمدند و رژیم فعلی آمریکا که هم در توهم بود و هم تندروها بر آن حاکم بودند، وارد عمل شد، منتها هدف آن‌ها ‌ان این بود که شکستن این توافق در تاریخ به گردن ایران ثبت شود.

ادامه دارد...

 

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن روحانی برجام رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت پوشالی گنبد آهنین اسراییل را درهم شکست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر افزود: تخریب فرودگاه تل آویو برای کشورهای منطقه و جهان ثابت کرد حق همیشه پیروز و صهیونیزم همیشه نابود است.

وی اظهار کرد: رصدهای اطلاعاتی و تنوع موشکی کشورمان نشان داد ایران اسلامی همواره مقتدرانه به دفاع همه سویه از امنیت خود پرداخته و علاوه براین پایبند قوانین بین المللی است.

نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی اظهارکرد: دفاع مشروع ایران و پاسخ او به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی موجب ارتقای امنیت ملی شده و پاسخی قاطع به جنایتکاران داد و امنیت کشور را تضمین کرد.

حجت الاسلام ذاکر افزود: همچنین این دفاع ثابت کرد ایران اسلامی همانند سایر کشورها نیست که به تماشای ظلم بنشیند و کاری نکند بلکه در عین حال که دنیا را به صلح و دوستی دعوت می کند وقتی به قول امام راحل غده ای سرطانی بنام اسراییل را می بیند و جنایات اورا مشاهده می کند به مبارزه برمی خیزد.

 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که امروز نقش موثری در نظام اقتصادی دنیا و احقاق حقوق حقه ملت های جهان دارد.

 

وی حمله موشکی ایران به اسراییل و دفاع مشروع او را گامی بلند در راستای حفظ حرمت خون شهدای بزرگی چون سردار شهید سلیمانی و شهدای کنسولگری دانست.

 

حجت الاسلام ذاکر ادامه داد: صهیونیست ها باید یا جای دیگری برای زندگی خود انتخاب کنند و یا حقوق مردم فلسطین را به آنان واگذار کنند.

دیگر خبرها

  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • گروسی به ایران می آید!
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی گنبد آهنین اسراییل را درهم شکست
  • وعده صادق باعث شکسته شدن هیمنه پوشالی اسرائیل در جهان شد