Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بخشی از اختیارات شورای عالی معادن با هدف رونق‌بخشی به تولید و احیا و ایجاد تحرک در معادن غیرفعال مستقر در سراسر کشور، به شورای معادن استانها واگذار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شاتا، جلسه شورای عالی معادن با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار و در قالب آن مصوب شد تا بخشی از اختیارات شورای عالی معادن به شورای معادن استان‌ها واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس بخشی از مفاد اختیارات شورای عالی معادن از جمله کاهش یا افزایش موجودی معادن، بهره‌برداری، کیفیت و کمیت ذخایر، میزان برداشت‌ها و مشوق‌های در اختیار این شورا جهت بهره‌برداری بهینه از ذخایر معدنی به شوراهای معادن استانها واگذار شد.
هدف از این تصمیم، رونق بخشی به تولید محصولات معدنی و نیز ایجاد تحرک و احیای معادن غیرفعال اعلام شده است.
شورای عالی معادن در جلسه روز گذشته خود تاکید کرد که شوراهای معادن استانها باید مراقبت‌های لازم از حیث محیط زیست و ایمنی در معادن را به خوبی صورت دهند.
بر این اساس، با تفویض بخشی از اختیارات شورای عالی معادن به شورای معادن استانها، بعد نظارتی تقویت شده و هر استان مکلف است نسبت به ارایه گزارش‌های مستند به صورت مرتب و ماهانه به شورای عالی معادن اقدام نمایند.
در جلسه شورای عالی معادن مقرر گردید تا استان‌های غیرفعال در حوزه احیای معادن غیرفعال معرفی شده و نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معادن استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نور نیوز» ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی(شعام)، با توجه به اینکه در برخی رسانه‌ها از پایگاه خبری تحلیلی «نورنیوز» به عنوان رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی یاد می شود، رضا سراج معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شعام اعلام کرد: شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا دارای اُرگان رسانه ای نبوده و کلیه اخبار و اطلاعیه‌های آن از طریق رسانه ملی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر می‌شود. ضمن اینکه با هیچ کدام از رسانه‌ها، دارای ارتباط اختصاصی و ویژه نیز نمی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | شدت بارش در این استانها
  • «نورنیوز» ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست
  • «نور نیوز» ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست
  • شورای‌عالی امنیت ملی: «نورنیوز» ارگان رسانه‌ای ما نیست
  • زمینه اشتغال ۳۸۲ نفر در معادن آذربایجان‌غربی فراهم شد
  • ایرنا: شورای عالی کار امروز جلسه‌ای ندارد
  • جلسه شورای اسلامی سازی دانشگاه ها شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • تعیین تعرفه‌های پزشکی فقط از مسیر قانونی
  • خبر مهم برای خریداران خودرو | اعلام نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا