Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:47:51 GMT

روزانه بیش از ۳ هزار لیتر الکل در بدره تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۶۴۳۳

روزانه بیش از ۳ هزار لیتر الکل در بدره تولید می‌شود

فرماندار شهرستان بدره، گفت: روزانه 3 هزار و 700 لیتر الکل در شهرستان بدره تولید می‌شود.

یونس آزادی فرماندار بدره صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: شرکت کیمیاگران الکل شهرستان بدره، روزانه 3 هزار و 700 لیتر الکل تولید می‌کند که از این میزان 700 لیتر صنعتی و ۳۰۰۰ لیتر طبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین روزانه مقداری از این الکل با تبدیل به آنتی سپتیک جهت ضدعفونی به معاونت غذا و دارو تحویل و در سطح استان توزیع می‌شود.

فرماندار بدره، اظهار کرد: این شرکت تنها وظیفه تولید را بر عهده دارد و هیچ نقشی در توزیع مواد ضدعفونی کننده و الکل بیمارستانی در سطح بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و دیگر صنوف مرتبط ندارد.

وی ضمن تاکید بر لزوم اجرایی کردن دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد پیشگیری از ویروس کرونای استان، ادامه داد: انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تشکیل کمیته‌های پیشگیرانه در سطح شهرستان و تعیین تیم‌های نظارتی را اولویت اول فرمانداری قرار گرفته است.

آزادی تاکید کرد: برای مهار کرونا، خود مردم باید همچون گذشته همراهی و همکاری بیشتری داشته و نسبت به رعایت موازین بهداشت فردی و اجتماعی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: الکل ایلام تولید آزادی یونس آزادی فرماندار شهرستان بدره تولید الکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید

شرکت نفت ایرانول سال جدید را با جهش تولید و فروش آغاز کرد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت ایرانول نخستین ماه سال 1403 (سال جهش تولید با مشارکت مردم) را با جهش تولید و فروش آغاز کرد.

شرکت نفت ایرانول در فروردین ماه سال جاری میزان تولید از 29 میلیون لیتر سال گذشته به 49 میلیون در فروردین ماه سال جاری با 69 درصد افزایش میزان فروش مقداری از 29 میلیون لیتر به 51 میلیون لیتر با 76 درصد افزایش و مبلغ فروش از 6720 میلیارد ریال به 13500میلیارد ریال با 100 درصد افزایش و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) از 4/4 میلیون لیتر به 6/6 میلیون لیتر با 50 درصد افزایش رسیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد