Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@15:42:30 GMT

آیا کرونا از طریق سرویس بهداشتی مشترک منتقل می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۶۴۵۸

آیا کرونا از طریق سرویس بهداشتی مشترک منتقل می‌شود؟

به گزارش ایسنا، دکتر سارا سالاریان - فوق تخصص مراقبت‌های ویژه در پاسخ به برخی ابهامات مبنی بر آلوده بودن مدفوع فرد مبتلا به کرونا، اظهار کرد: تمام ترشحات فرد آلوده، از جمله مدفوع، می‌تواند ناقل ویروس کووید-۱۹ باشد.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود زمانی که تست PCR فردی مثبت شد یا شک دارد که ممکن است ناقل باشد، از سرویس بهداشتی جداگانه استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاریان عنوان کرد: در همین راستا بهتر است از سرویس فرنگی استفاد شود، چراکه این امکان وجود دارد قبل از کشیدن سیفون با بستن در آن از پخش هوای آلوده به فضای توالت جلوگیری شود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه ضمن تاکید بر لزوم شست‌وشو و ضد عفونی مداوم فضای سرویس بهداشتی، افزود: از طرفی شست‌وشوی دست‌ها، به ویژه میان انگشتان، زیر ناخن‌ها و بین خطوط دست بعد از استفاده از سرویس باید با دقت بیشتری انجام شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

بنابر روایت فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898766

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ببینید | پاسخ به یک سوال جنجالی؛ زگیل تناسلی یا ایدز واقعاً از طریق کاشت و ترمیم ناخن منتقل می‌شوند؟
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در باره بیماری گیجی گوسفندان
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری سنوروزیس ،گیجی در گوسفندان
  • مردمی سازی سلامت در مهریز