Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ادامه تظاهرات و تحصن در مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، درگیری و آتش زدن لاستیک و تلاش برای حمله داخل اقامتگاه ، در جا زدن برنامه برون رفت از بحران اقتصادی حاصل از بحران ویروس کرونا ، استیصال مدیران ارشد از ناکارامدی سیاست های کلان مقابله با شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی ، زیر سئوال رفتن مشروعیت بقای کابینه به دلیل پرونده های فساد نتانیاهو و جنگ داخلی نتانیاهو -گانتس برخی از مشکلاتی است که طی چند هفته گذشته رژیم صهیونیستی با آن مواجه شده و هم اکنون خبرهایی در مورد دعوت برای آغاز عصیان مدنی هم به آن افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خشم مهاجران صهیونیست که در سرزمین های اشغالی زندگی و آینده خود را بر باد رفته یافته اند به حدی رسید که موشه یعلون رئیس اسبق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و عضو فعلی کنست(پارلمان) از آن در صفحه اجتماعی خود با نام " خشم متراکم ، خشم در حال انفجار" نام برده و با انتقاد از دولت با جمله بهانه ها همانی است که در سابق بود از جامعه صهیونیست خواست با عصیان مدنی قانون شکنی نکنند تا به نحوی منعکس کننده میزان نگرانی باشد که رهبران رژیم صهیونیستی نسبت به این تحول احساس می کنند.

اما این نظر تمامی اعضای کنست نیست ، ایدان راول عضو کنست رژیم صهیونیستی خواستار حمله به اقامتگاه نتانیاهو و شورش علیه ساختار فعلی این رژیم شد.

این مسئله به حدی شدت گرفته است که رووین رویولین رئیس رژیم صهیونیستی هم به آن واکنش نشان داده و از جامعه صهیونیستی خواست خویشتنداری بیشتری نشان دهند ، به زعم رئیس رژیم صهیونیستی جنگ با ویروس کرونا جنگ تمامی احاد جامعه است و دعوت به شورش می تواند پایه های رژیم اسرائیل را به طور کامل متزلزل کند.

او ضمن اعتراف به بحرانی بودن شرایط رژیمش به ساکنان مهاجر مناطق اشغالی گفته است همه باید در شرایط بحران در کنار هم باشیم.

با این وجود تظاهرات در اطراف محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و معترضین همچنان تلاش هایی برای عبور از حلقه های امنیتی و حتی ورود به محل اقامت نتانیاهو انجام می دهند.

جادعون سار عضو دیگر کنست هم در گفتگویی با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد ، آنچه من از اعتراضات خیابانی می بینیم مطالبات آنها صرفا مربوط به بحران کرونا نیست این یک اعتراض کاملا سیاسی علیه کل عناصر سیاسی است و من بیم آن دارم که به سمت وسوی بسیار خطرناکی سوق داده شویم.

احمد الطیبی عضو عرب کنست رژیم صهیونیستی در گفتگویی با روزنامه هاآرتص به صهیونیستها گفته است اشغال و اشغالگری سرنوشتی جز زوال ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسراییل نتانیاهو تظاهرات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنایات رژیم صهیونیستی با شهادت ۱۱ فلسطینی

منابع خبری امروز (چهارشنبه) از تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت تعدادی از فلسطینی‌ها خبر دادند.

به گزارش مشرق و به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی امروز نیز همانند روزهای گذشته، مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کرد.

در جریان حملات امروز، رژیم اشغالگر به منازل مسکونی در رفح واقع در جنوب غزه ۱۱ غیرنظامی شهید شدند.

اشغالگران همچنین در شرق اردوگاه «البریج» در مرکز غزه، درگیری های شدیدی با اشغالگران داشتند و این اردوگاه را بمباران کردند.

بر پایه این گزارش، در نتیجه بمباران شهر «الاسری» واقع در شمال غرب اردوگاه «النصیرات» غزه نیز یک نفر شهید و چند نفر مجروح شدند.

همچنین اشغالگران در نزدیکی مسجد «السوسی» در اردوگاه «الشاطی» غزه یک منزل مسکونی را بمباران کردند و چندین نفر مجروح شدند.

در منطقه «الدرج» یک منزل مسکونی بمباران شد و در نتیجه این تجاوز، چند نفر شهید و مجروح شدند.

اشغالگران تجمع غیرنظامیان فلسطینی در گذرگاه کارنی واقع در شرق غزه را نیز هدف قرار دادند و چندین نفر شهید و زخمی کردند.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که نیروهای ارتش صهیونیستی برای دهمین روز متوالی بیمارستان «الشفا» را در غزه محاصره کرده‌اند.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت فلسطین با گذشت بیش از ۱۷۰ روز از حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون، آمار شهدای فلسطینی به بیش از ۳۲ هزار نفر افزایش یافته است.

همچنین طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین در غزه، طی این مدت بیش از ۷۴ هزار فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شده اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اشغالگران اسراییلی در دام قسام
  • عضو کنست: دستاوردهای حماس ده برابر دستاوردهای اسرائیل است
  • نماینده کنست: دستاوردهای حماس ۱۰ برابر اسرائیل است
  • جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فراتر از نسل کشی است
  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فراتر از نسل کشی
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی در ترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • ۱۱ فلسطینی دیگر در رفح به شهادت رسیدند
  • تداوم جنایات رژیم صهیونیستی با شهادت ۱۱ فلسطینی