Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عارف چنانی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز گفت: در زمینه استفاده مدیران از نظرات و تجارب موفق سایر مدارس برای کیفیت بخشی به آموزش با توجه به شرایط ناشی از کرونا ویروس، نشست تخصصی بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی ویژه مدیران مدارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به شرایط ناشی از کرونا ویروس ضروری است برای آمادگی هرچه بهتر بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، نشست‌های تخصصی بهبود کیفیت آموزشی را به صورت قطبی برگزار کنیم بنابراین طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی حوزه‌ی ابتدایی، مقرر شد این نشست‌ها بصورت قطبی و برای همه مدارس تشکیل شوند.

چنانی بیان داشت: برگزاری این نشست‌های فصلی بصورت قطبی تاثیر مهمی در فرآیند تعلیم و تربیت در مدارس ابتدایی این ناحیه در کنار تبادل اطلاعات و همفکری در زمینه افزایش راندمان کار‌های آموزشی - اجرایی در مدارس دارد و در زمینه شرکت آموزگاران در دوره‌های آموزشی و دانش افزایی، همچنین برای دانش آموزان پایه اول ورودی به پایه دوم برنامه ریزی‌های علمی راهبردی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ مسئول سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: در این نشست ابعاد مختلف سلامت روانی، اجتماعی، سلامت معنوی و آسیبهای اجتماعی که می‌تواند به سلامت خانواده وارد شود و از طریق فضای مجازی تأثیرات روانی و اثرات مخربی بر روی خانواده داشته باشد، مورد بحث قرار وبررسی گرفت.

خانم تاج الدینی افزود: جامعه دانشگاهی و سفیران دانشجویی می‌توانند به عنوان بازوان سلامت در ارتقای سلامت روانی و کاهش آسیبهای اجتماعی کمک شایانی به خانواده ها بکنند.

رضا تقی زاده، رابط سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان هم در این نشست، با بیان اینکه  ارتقاء سواد سلامت دانشجویان و آموزش خود مراقبتی، محور اصلی این نشست بود، گفت: آشنایی و ارتقاء سطح دانش دانشجویان از سلامت روان و شناخت ابعاد مختلف سلامت روان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نشست برای سفیران دانشجویی بود.

در این نشست تخصصی ، چالش های حوزه سلامت و راهکارهای عملی برون رفت از آن به دانشجویان ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است