Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس گفت: فضای کمیسیون‌ها در شرایط شیوع کرونا کوچک بوده و نمی‌توان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «حبیب‌الله دهمرده»، نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس، در تذکر شفاهی گفت: گرانی گرفتاری‌های زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با اقدامات کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت وضعیت بازار را ساماندهی کنیم. با توجه به دعوتی که از مسئولان صورت می‌گیرد، فضای کمیسیون‌ها در شرایط شیوع کرونا کوچک بوده و نمی‌توان پروتکل‌های بهداشتی را در این مکان‌ها رعایت کرد. پیشنهاد می‌دهم که نشست کمیسیون‌ها در محل مجلس برگزار شود.

قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: نکته حائز اهمیتی است. روسای کمیسیون‌ها و هیأت رئیسه مجلس باید با اخذ تدابیر لازم شرایط را برای برگزاری کمیسیون‌ها در محل تالار مشروطه، کمیسیون اصل 90، کمیسیون تلفیق بودجه و تالار آیینه پیش‌بینی کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم کمیسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است

احمد وحیدی وزیر کشور، در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره مشارکت وزارت کشور در طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که بخش قابل توجهی با تذکر رعایت می‌کنند؛ بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی دلالت می‌کند. این کل ماجرا است که در چارچوب‌های قانونی انجام می‌شود.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی با بیان اینکه فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که حتما بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر ساختارشکنی دارد، تفاوت قائل باشد، گفت: اساس هم همین است که با تذکر آن فرد اصلاح شود. غالب افراد هم با تذکر توجه می‌کنند و رعایت می‌کنند از همین جا از همه بانوان محترمی که احیانا ممکن است توجه نداشته باشند به اینکه این مساله یک امر قانونی و مهمی در زندگی اجتماعی است، می‌خواهیم که این موارد را رعایت کنند.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان وظایف وزارت کشور این طرح اجرا می‌شود، گفت: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، طبیعتا باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وی درباره آخرین وضعیت قانون عفاف و حجاب، گفت: هنوز مصوبه نهایی ندارد در مجلس و شورای نگهبان به مراحل انتهایی و ابلاغ نرسیده است.

دیگر خبرها

  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم