Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی تکواندو درنظر دارد تا با برگزاری مجمعی، از اعضای واجد شرایط خود درمورد برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌های نوجوانان جهان تصمیم گیری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با فراگیر شدن بحران کرونا در کشور و شیوع ویروس کووید-19، ستاد مقابله با بیماری کرونا تصمیم به لغو تمامی رویدادها و اردوهای ورزشی گرفت تا از انتشار بیشتر این ویروس در جوامع ورزشی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر تنها مختص ورزش ایران نبود و اکثر کشورهای اروپایی نیز رقابت‌های ورزشی خود را با تعطیلی موقت مواجه کردند. ورز‌ش‌هایی مانند فوتبال اما پس از فروکش کردن تب اولیه کرونا در جهان مجدداً فعالیت خود را آغاز کردند لکن دستور باز آغاز ورزش‌های پربرخورد و رزمی هنوز در دنیا صادر نشده تا وضعیت رقابت‌های مهم جهانی نیز مبهم باقی بماند.

فدراسیون جهانی تکواندو که در اوایل شیوع ویروس کرونا در جهان فعالیت‌های ورزشی و برگزاری رویدادهای خود را موقتاً با تعطیلی همراه کرده بود، برای سال جاری نیز برنامه‌ای جهت شروع مجدد رقابت‌های جهانی بزرگسالان ندارد و تنها در برنامه ارسالی خود خبر از برگزاری مسابقات نوجوانان جهان داده بود. در لیست صادرشده توسط فدراسیون جهانی تکواندو خبری از برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک و قهرمانی‌ قاره‌ها نبود و تنها نکته مثبت این لیست برگزاری رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان بود که گویا این یک مورد هم با فراگیری بیشتر کرونا در برخی کشورها شرایطش مبهم شده است.

فدراسیون جهانی تکواندو قصد دارد تا با برگزاری مجمعی قصد نطرخواهی و رای‌گیری از کشورهای عضو برای تصمیم‌گیری جهت برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌ها اقدامی عملی انجام دهد. شیوع شدید ویروس کرونا در بسیاری از کشورها و موج جدید بحران این بیماری در دنیا اما شاید تصمیم اولیه فدراسیون جهانی مبنی بر برگزاری رقابت‌های نوجوانان را وتو کند.

با توجه به این‌که رقابت‌های مهم‌تر نظیر انتخابی المپیک و مسابقات بزرگسالان توسط این فدراسیون لغو شده، به نظر نمی‌رسد که فدراسیون جهانی این ریسک را بپذیرد و مسابقات رده‌های پایه را در شرایط کرونایی فعلی برگزار کند. در هر صورت باید منتظر ماند و نتیجه نهایی رای‌گیری را مورد توجه قرار داد اما اگر هم فدراسیون برگزاری مسابقات را بپذیرد؛ تمهیدات ویژه و هزینه‌های زیادی را برای رعایت پروتکل‌های سفت و سخت ضدکرونایی باید متحمل شود.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی تکواندو برگزاری رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ریکرو بانوان کشورمان امروز برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان تمرینات خود را در زمین مسابقات برگزار کرد.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم ملی ریکرو بانوان را تشکیل می‌دهند.

مهسا بدخشان به عنوان مربی ریکرو و سونگ چیل هونگ نیز به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران