Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: مکان زمین ساحلی اصفهان خوب است، اما ماسه ندارد. وقتی ما در این زمین تمرین می‌کنیم برای مسابقه که در یک زمین ماسه دار باید مسابقه دهیم به مشکل بر می‌خوریم. اگر به این زمین رسیدگی کنند می‌تواند بهترین زمین ساحلی ایران شود.

حسن سهرابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال مانند سال گذشته که دوازده تیم به صورت رفت و برگشت از اردیبهشت ماه شروع به رقابت می‌کردند، نیست و احتمال دارد با توجه به زمان کم دو گروه شش تیمه داشته باشیم که در هر هفته یک تیم میزبان مسابقات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های اول و دوم، دو گروه برای مشخص شدن رتبه بندی مسابقه می‌دهند و دو تیم آخر هر گروه به لیگ یک سقوط می‌کنند.

وی با بیان اینکه پنج سال برای ایفا اردکان یزد بازی کردم، خاطر نشان کرد: برای سال جاری با توجه به اسپانسری، مدیر عاملی و سرمربی خوبی که باشگاه صنعت فرش حداد دارد، تصمیم گرفتم به این تیم اضافه شوم و به اصفهان بازگردم.

بازیکن تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در خصوص عدم حضور تیمی از اصفهان در لیگ برتر فوتبال ساحلی، تصریح کرد: چند سال است که بازیکنان اصفهانی را اذیت می‌کنند، قرار داد می‌بندند اما پولی نمی‌دهند و حرف‌هایی که می‌زدند با عمل یکی نبوده به همین دلیل برخی فوتبال ساحلی را کنار گذاشتند و عده‌ای دیگر از اصفهان رفتند. شرایط به شکلی بود که هیچکس علاقه مند به بازی در اصفهان نبود.

سهرابی با اشاره به اینکه جلیل حداد مدیرعامل تیم صنعت فرش حداد هر حرفی زده به آن عمل هم کرده است، گفت: اصفهان سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی دارد، اما با مدیریت ضعیف تیم را از بین بردند در حال حاضر حداد قصد دارد اصفهان را بازهم به قطب فوتبال ساحلی ایران تبدیل کند و به جام باشگاه‌های جهان برسد. این مدیر عامل ورزشی است و بازیکنان را به خوبی درک می‌کند.

وی ادامه داد: ما بازیکنان با تجربه کنار بازیکنان جوان آمدیم تا فوتبال ساحلی اصفهان را به بهترین سطح برسانیم. تشکر ویژه دارم از جلیل حداد که به تنهایی در این استان بزرگ پای تیم ایستاده است، امیدوارم مسئولان اصفهانی به این مدیر عامل کمک کنند تا تیم به نتیجه برسد.

بازیکن تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در رابطه با زمین تمرین ناژوان، اظهار کرد: اصفهان زمینی با طبیعت و مکان خوب دارد، اما ماسه ندارد. وقتی ما در این زمین تمرین می‌کنیم برای مسابقه که در یک زمین ماسه دار باید مسابقه دهیم به مشکل بر می‌خوریم. اگر به این زمین رسیدگی کنند می‌تواند بهترین زمین ایران شود.

سهرابی اضافه کرد: با این شرایط زمین میزبانی مسابقات را به اصفهان نخواهند داد که مجبور می‌شویم میزبانی را در یک شهر دیگر برگزار کنیم و این کار را برای ما سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی بازی کند، خاطر نشان کرد: با کمک علی نادری که شناسنامه فوتبال ساحلی ایران است، می‌توانم دوباره به تیم ملی بازگردم.

کد خبر 433640

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال ساحلی تیم ملی فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ساحلی فوتبال علی نادری دروازه بان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صنعت فرش حداد فوتبال ساحلی ساحلی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم

صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم

دیگر خبرها

  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • ختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم