Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@22:07:45 GMT

آزمون سمپاد به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۷۰۱۸

آزمون سمپاد به تعویق افتاد

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان از تغییر زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس سمپاد که قرار بود جمعه این هفته ۲۷ تیر برگزار شود خبر داد.

به گزارش ایسنا، فاطمه مهاجرانی در این باره گفت: در شرایط کنونی طبیعتا همه ما ملزم هستیم به فرامین ستاد کرونا عمل کنیم.

وی افزود: علیرغم آنکه تمهیدات فراهم و کارها انجام شده بود به دلیل تاکید ستاد ملی کرونا که خواستند آزمون‌ها برگزار نشود پذیرفتیم و آزمون ورودی سمپاد به تاخیر می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان با بیان اینکه آزمون را با تاخیر دو هفته‌ای به شرط آنکه ستاد کرونا اجازه دهد برگزار می کنیم گفت: زمان مطلوب برای اجرای فرایندهای کاری ما دو هفته است و انشاالله وضعیت کشور به گونه‌ای شود که اجازه برگزاری آزمون را بدهد. امیدواریم بتوانیم آزمون را دهم مرداد اجرا کنیم.

مهاجرانی ادامه داد: فعلا برنامه ریزی ما برای آن زمان است و امیدواریم بتوانیم آن را انجام دهیم. در شرایط عادی همه عادی کار میکنند در شرایط غیرعادی باید فوق العاده کار کرده و کارها را با برنامه ریزی درست پیش ببریم. همه همکاران ما تلاش می‌کنند آزمونی با سلامت بالا برگزار شود و امیدواریم در زمان مقرر آزمون را برگزار و نتایج را به موقع اعلام کنیم.

وی در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر درباره تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نیز گفت: حدود ۳۳۰ هزار نفر ثبت نام کردند منتها ۶۰ درصد والدین کارت ورود به آزمون را دریافت کردند که احتمالا به علت نگرانی از کرونا و حضور در جمع بوده است. بر این اساس ۲۱۰ هزار نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی المپیادها در حال برگزاری است و امروز و فردا به پایان می‌رسد و المپیادهای جهانی شیمی، ریاضی، کامپیوتر، زیست شناسی غیرحضوری و مابقی لغو شده‌اند.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: آزمون سمپاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسینم از مراسم جزءخوانی در اصفهان+ تصاویر و فیلم

هم‌زمان با فرا رسیدن سال جدید و تقارن بهار قرآن و طبیعت، مراسم تلاوت قرآن در عصرهای چهارباغ عباسی مشام جان را نوازش می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هم‌زمان با فرا رسیدن سال جدید و تقارن بهار قرآن و طبیعت، مراسم تلاوت قرآن در عصرهای رمضان مشام جان را نوازش می‌دهد.

این مراسم هرساله در ایام ماه مبارک رمضان و در چهارباغ عباسی برگزار می‌شود و روزه‌داران و مردم مومن اصفهان با شرکت در آن، به صورت دست‌جمعی قرآن کریم را تلاوت می‌کنند.

.

امسال نیز مطابق با رویه سابق، این مراسم پیش از از افطار برگزار و حضور مسافران نوروزی باعث پربارتر شدن این مراسم نوروزی شده است.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • زمان مراسم تشییع شهید «نجاتی نیا» در گرگان اعلام شد
  • گزارش تسینم از مراسم جزءخوانی در اصفهان+ تصاویر و فیلم
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • زمان نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • نوروز و کنکوری‌ها