Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:08:33 GMT

طرح نشاط معنوی به شیوه مجازی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۷۰۷۸

طرح نشاط معنوی به شیوه مجازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود قربانی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری اجتماع در بقاع متبرکه، طرح نشاط معنوی امسال مانند طرح ضیافت الهی به‌صورت مجازی در قالب فعالیت در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح امسال کانال‌هایی با عنوان مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در سطح شهرهای مختلف استان تشکیل می‌شود و با عضوگیری به اجرای برنامه‌های مذهبی و سرگرمی ویژه جوانان و نوجوانان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: همانطور که در سنوات گذشته مشارکت با دستگاه‌های دیگر در دستور کار ادارات قرار داشت، امسال نیز با تعامل نهادهایی مانند بسیج، آموزش و پرورش، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گروه‌های خودجوش فرهنگی و… نسبت به تبلیغ کانال‌های مجازی بقاع متبرکه و عضوگیری گسترده مخاطبین اقدام شده است.

قربانی تاکید کرد: از آنجایی که مخاطبان اصلی طرح نشاط معنوی، کودک و نوجوان هستند برای رعایت حساسیت موضوع و پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده افراد فرصت طلب تلاش می‌شود از پیام‌رسان های داخلی استفاده شود.

وی از حضور مبلغین در گروه‌ها و کانال‌های فعال بقاع متبرکه در طرح نشاط معنوی خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته مبلغین در کانال‌های امامزادگان و بقاع متبرکه عضو بوده و به فعالیت تبلیغی خود می‌پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: از آنجا که حضور جوانان و نوجوانان در فضای مجازی همواره با حساسیت و دقت همراه بوده، ارتباط دو سویه تعاملی در فضای مجازی میان مدیر کانال یا مبلغین و مخاطبین به صورت کنترل شده است.

قربانی به اجرای مسابقات ویژه نشاط معنوی در کانال‌های فعال بقاع متبرکه در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پس از برگزاری مسابقات، جوایز تهیه شده به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

وی مسابقات ویژه طرح نشاط معنوی را شامل پناهگاه من (قرآن و اهل بیت علیهم السلام) روخوانی، روان خوانی، حفظ موضوعی قرآن کریم، اذان، قرائت تقلیدی و تفسیر کوتاه، به اقتضای سن مخاطب، رنگین کمان (طراحی، نقاشی و خوش نویسی با موضوعات قرآنی، حدیث و شعر)، یار مهربان (مسابقات کتاب-خوانی یا طرح وقف در گردش کتاب)، مهارتی و ورزشی (مسابقات ورزشی و بازی‌های خانگی) ورزش‌های داخل منزل، ثبت رکورد ورزش‌ها مثل دراز و نشست، زدن توپ با راکت، روپایی، بارفیکس، حلقه، طناب زدن و… (ویژه پسران)، ساخت عروسک، پخت نان، پخت غذای خانگی، سفره آرایی و… (ویژه دختران)، کاردستی، کاغذ و برش، دل نوشته (ثبت خاطرات روزهای خوب با هم بودن) ‏، نامه‌ای به امام زمان (عج) و نامه‌ای به شهدای محل اعلام کرد

کد خبر 4974629

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود قربانی اداره کل اوقاف مازندران طرح نشاط معنوی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان شهرکرد قزوین حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان طرح نشاط معنوی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد

به گزارش خبرآنلاین، قیمت ارزهای مجازی به شدت کاهش یافته و ارزش بیت کوین در روز جمعه به دنبال ادعای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ایران تا زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرده است. سرمایه‌گذاران به سرعت دارایی‌های خود از سرمایه‌های مخاطره آمیز را بیرون می‌کشند.

تسنیم در خبری نوشت:خبرگزاری‌های ایران از آرامش در مناطقی که ادعا می‌شود به آنها حمله شده خبر می‌دهند.
قیمت بیت کوین بیش از ۵.۵ درصد در معاملات امروز آسیا کاهش یافته و به ۵۹۹۶۱ دلار رسیده است. شاخص دلار آمریکا افزایش یافته است. قیمت اتر هم با همین میزان کاهش، تا زیر ۳۰۰۰ دلار پایین آمده و به ۲۸۹۵ دلار رسیده است.

در ۱۳ آوریل و پس از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی قیمت بیت کوین ۸.۴ درصد کاهش یافته بود. این کاهش قیمت در آن زمان باعث شد ۱۳۰ میلیون دلار از سرمایه بازار این ارز مجازی طی چند دقیقه پس از انتشار خبر پاسخ ایران، خارج شود.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896938

دیگر خبرها

  • شیوه آب رساندن یک پرنده به جوجه‌های تشنه (فیلم)
  • قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند