Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@15:56:34 GMT

تسهیلات اعطایی به صنایع اولویت‌بندی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۷۱۰۶

تسهیلات اعطایی به صنایع اولویت‌بندی می‌شود

علی جدی در گفتگو با مهر اظهار کرد: برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی باید دو نگاه کوتاه مدت و فوری و نیز نگاه بلند مدت و ساختاری داشته باشیم.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی به مسائل زود بازده اشاره کرد و بیان داشت: طرح‌هایی با قید فوریت در این زمینه وجود دارد به عنوان مثال در حوزه مسکن طرح مالیات بر خانه‌های خالی مطرح شد که سعی شد با گران کردن هزینه احتکار خانه، کمک بیشتری به مردم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه‌های خودرو و ارز نیز طرح‌های زودبازده و فوری در دستور کار مجلس قرار دارد.

جدی در ادامه توجه به تغییر ساختارهای اقتصادی را لازم دانست و گفت: ساختار بودجه‌ریزی کشور عملیاتی نیست و باید اصلاح شود و همچنین اصلاح ساختارهای بانکی و سیاست‌های حمایتی از صنایع نیز جز طرح‌های بنیادی مجلس خواهد بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حمایت از صنایع تصریح کرد: باید صنایعی که واردات ما را کمتر می‌کند و صادرات محور هستند و دانش بنیان فعالیت می‌کند در اولویت کمک‌های دولتی باشند اما تاکنون به دلیل عدم این اولویت بندی ها و به واسطه برخی زد و بندها تسهیلات ارائه می‌شد لذا این موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: سیاست‌های حمایتی از تولیدکنندگان با مشخص شدن معیار و شاخص در کمیسیون صنایع مجلس دنبال خواهد شد.

جدی در پایان با اشاره به شیوع کرونا و آسیب رسیدن به برخی صنایع گفت: این موضوع را نیز با فوریت در کمیسیون صنایع مجلس پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 4974472

منبع: مهر

کلیدواژه: شیروان صنایع کوچک کمیسیون صنایع و معادن مجلس ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان شهرکرد قزوین حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند

دکتر زهرا خدادادی منتخب مردم ملکان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از انتخابات، راهکارهای کارشناسی ارائه شده است و حالا زمان همکاری و هم‌افزایی بین نماینده‌ها است تا بتوانند کارها را به سمت اجرا پیش ببرند.

وی ادامه داد: امیدوارم با هماهنگی نمایندگان و همکاری مناسب مجلس و دولت، راهکارهای کشور یکی پس از دیگری اجرا شوند و مسئولان همواره به منافع ملی فکر کنند تا ما شاهد تغییر در وضعیت معیشت مردم باشیم.

 

بیشتر بخوانید: مجلس نیازمند تحول و رویکردی جدید است

 

خدادادی افزود: مجلس جدید باید در موضوع آموزش زمان زیادی را صرف کند و موضوع اساسی آموزش، بخش آموزش و پرورش است و بحث اساسی آموزش و پرورش موضوع آموزش در مقطع ابتدایی است و اگر آموزش در این مقطع به درستی اجرا شود، بقیه امور هم به خوبی پیش خواهد رفت و حوزه آموزش از پایه تا دانشگاه قوی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • اولویت رده‌بندی نهایی تیم‌ها در لیگ برتر
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی گیلان
  • شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های اساسی استان یزد است