Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان را تعیین کردند.

به گزارش ایسنا،  انتخاب اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در اجرای ماده ۱ قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان در دستور کار امروز (چهارشنبه) قرار گرفت. 

طبق توضیح احمد امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس، هیات رئیسه در راستای اجرای ماده ۱ قانون نظارت بر رفتار نمایندگان، شش نفر شامل یک عضو کمیسیون حقوقی، یک نفر عضو کمیسیون اصل ۹۰ و چهار نفر از نمایندگان را برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرده که باید رای نصف به علاوه یک را از صحن علنی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس از مجموع ۲۳۷ رای ماخوذه حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده بم از کمیسیون حقوقی با ۱۴۵ رای، حسن شجاعی نماینده ابهر از کمیسیون اصل ۹۰ با ۱۴۳ رای، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان با ۱۵۳ رای، محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان با ۱۵۸ رای و محمد سرگزی نماینده زابل با ۱۳۲ رای و مصطفی طاهری نماینده زنجان با ۱۱۵ رای به عنوان اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان انتخاب شدند.

طبق آئین نامه داخلی مجلس و با نظر هیات رییسه، سید امیر حسین قاضی زاده نایب رییس مجلس نیز به عنوان عضوی از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان انتخاب شد.

بر اساس آئین نامه متقاضیان عضویت در هیات نظارت، یک هفته برای اعلام تقاضایشان به هیات رئیسه مهلت داشتند که در نهایت هیات رئیسه از بین داوطلبان شش نفر را به مجلس معرفی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هيات نظارت بر رفتار نمايندگان مجلس یازدهم اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبارنامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند