Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از کمیته ملی المپیک ، پس از مثبت شدن تست دوپینگ دارندگان مدال طلا و نقره کشتی آزاد وزن ۱۲۵ کیلو گرم بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن، کمیته ملی المپیک در نخستین نامه خود که  چهارم دسامبر۲۰۱۹ (۱۳ آذر سال۱۳۹۸) به  IOC ارسال و خواهان تغییر رنگ مدال کشتی گیر کشورمان شد که در همان تاریخ نیز جواب آن دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس کمیته ملی المپیک در  تاریخ ۲۷ژوئن ۲۰۲۰ (۷تیر ۱۳۹۹) در دومین  نامه به کمیته بین المللی المپیک خواستار تسریع در تخصیص مدال المپیک کمیل قاسمی در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ شد. با توجه به تعطیلی کمیته بین المللی المپیک به دلیل شیوع کرونا و دور کاری کارمندان آن و همچنین اعتراض دو ورزشکار دوپینگی و پروسه بررسی شکایت و تست مجدد نمونه آزمایش B و عدم برگزاری نشست هیات اجرایی IOC  این امر کمی زمان بر شد. اما سرانجام کمیته بین المللی المپیک در پاسخ به نامه دوم کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای چنین عنوان داشت:

«ضمن تشکر از ایمیل ارسالی، بابت تاخیر در پاسخ پوزش می‌خواهیم.
با عنایت به روند داخلی کار در کمیته بین المللی المپیک، باید منتظر تکمیل مراحل تست دوباره ورزشکارانی که مجدداً طبقه بندی شده‌اند بمانیم. پس از تکمیل این پروسه فدراسیون بین المللی طبقه بندی ورزشکاران را رسما اعلام نموده و تصمیم در خصوص تخصیص مجدد مدال‌ها به هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک ارائه خواهد شد.
به این ترتیب قادر به اعلام یک بازه زمانی دقیق برای اتمام پروسه نمی‌باشیم اما به کمیته ملی المپیک ایران اطمینان می‌دهیم که این موضوع (آقای کمیل قاسمی) در حال بررسی است.
با احترام
جسی نومن
 مدیر ارشد پروژه ارتباطات و خدمات بازی‌های کمیته‌های ملی المپیک»

ترجمه متن نامه ارسالی IOC  به کمیته ملی المپیک ایران؛

همچنین صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک بعد از دیدار با کمیل قاسمی قهرمان ارزنده کشورمان با ارسال نامه‌ای به رئیس اتحادیه جهانی کشتی در تاریخ ۷جولای ۲۰۲۰، خواستار پیگیری جدی این نهاد جهت تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲لندن شد.

کد خبر 4974644

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کشتی آزاد کمیل قاسمی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی تیم فوتبال تراکتور علیرضا بیرانوند لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی کمیته بین المللی المپیک کمیته ملی المپیک کمیل قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس