Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس با کلیات طرح اخذ مالیات از خانه های خالی موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه 25 تیر کلیات طرح اصلاح ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم مطرح شد که نمایندگان با کلیات این طرح موافقت کردند. این طرح ناظر بر اخذ مالیات از خانه های خالی است و بعد تصویب کلیات طرح، جعفر قادری، نمایند مردم شیراز تقاضای سلب یک فوریت از این طرح را مطرح کرد و گفت: طرح به این مهمی باید به کمیسیون های تخصصی همچون برنامه  و بودجه، شوراها، اجتماعی و عمران برای بررسی ابعاد مختلف ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه فقط ما این طرح را صرف اینکه در رابطه با مالیات است در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار دهیم و به صحن ارایه دهیم، درست نیست.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این طرح هنوز ابهامات زیادی وجود دارد و باید به کمیسیون های تخصصی برود، پخته شود  و سپس به صحن بیاید. اینکه یک طرح با یکی دو هفته تاخیر به صحن بیاید، بهتر از این است طرحی نپخته که ابعاد کارشناسی اش مورد بررسی قرار نگرفته است در صحن تصویب شود.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر جوی ایجاد شده است و جامعه انتظار دارد که اتفاقی بیفتد، جوی نیز ایجاد شده است هر کسی مخالفت کند احساس می کند که مخالف این طرح است. ما معتقدیم نباید کار احساسی انجام شود چرا که این موجب وهن مجلس است.

 

جواد کریمی قدوسی در مخالفت با پیشنهاد سلب دوفوریت گفت: این طرح می تواند یکی از مشکلات بزرگ آحاد ملت به ویژه طبقات ضعیف و محروم که به جای خانه نشینی خاکسترنشین هستند را حل کند. مردم در حال حاضر در پشت بام ها چادر می زنند و پشت بام ها برای چادر زدن اجاره می دهند. قطعا ما باید دست این مردم را بگیریم./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسکن مجلس شورای اسلامی مجلس کلیات طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) رای مثبت دادند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت صحن مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، با کلیات این طرح موافقت کردند.

دیگر خبرها

  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی (سپند)
  • موافقت قاطع مجلس با کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند نیروهای مسلح
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع