Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@22:12:58 GMT

نمازهای جماعت پشت ابرقدرت‌ها را می‌لرزاند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۷۵۰۸

نمازهای جماعت پشت ابرقدرت‌ها را می‌لرزاند

شهید «مهدی پژنگ» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: در نمازهای جماعت و نماز جمعه شرکت فعالانه کنید؛ زیرا این نمازهای شماست که پشت ابر قدرت‌ها و ایادی داخلیش را می‌لرزاند.

به گزارش مشرق، «مهدی پژنگ» ۲۹ آذر ۱۳۴۳  در بوشهر دیده به جهان گشود و در ۲۳ تیر سال ۱۳۶۱ در منطقه شلمچه شهد شیرین شهادت را نوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

این شهدا که تصاویر مبارکشان در پیش ما است به سوی خدا شتافتند و لبیک به حق گفتند و سعادت را برای خودشان تحصیل و شرافت و عزت را برای غرب و جنوب، بلکه بشریت.  (امام خمینی)

إِنَّ اللَّهَ اشتَریٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ ۚ یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقتُلونَ وَیُقتَلونَ ۖ وَعدًا عَلَیهِ حَقًّا فِی التَّوراةِ وَالإِنجیلِ وَالقُرآنِ ۚ وَ مَن أَوفیٰ بِعَهدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاستَبشِروا بِبَیعِکُمُ الَّذی بایَعتُم بِهِ ۚ وَذٰلِکَ هُوَ الفَوزُ العَظیمُ

همانا خداوند جان و مال مومنین را به بهای بهشت از ایشان خریداری نموده که در راه خدا جهاد می کنند، پس می‌کشند و کشته می‌شوند و این خود سعادت و پیروزی عظیمی است.

با سلام بر خمینی کبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی و با درود و بر شهیدان از هابیل تا حسین بن علی و از حسین بن علی تا به کربلای خونین ایران و با سلام به تمامی مسلمین جهان که مبارزه‌ای وسیع علیه ظلم و ستم را در جهان آغاز کرده‌اند.

من کوچکتر از آنم که برای این ملت قهرمان پیامی بفرستم.

من از همشهری‌هایم می‌خواهم که همیشه پشت سر امام کبیرمان حرکت کنند و یک لحظه از خط او که همان خط پیغمبر خدا و امت است دور نشوید.

‌و از همه هم محلی‌هایم می‌خواهم که در نمازهای جماعت و نماز جمعه شرکت فعالانه کنند؛ زیرا این نمازهای شماست که پشت ابر قدرت‌ها و ایادی داخلیش را می لرزاند.

‌و از آنها می خواهم که اتحادشان را هیچ وقت از دست ندهند، چون تفرقه و جدایی هیچ سودی به حال آنها ندارد و فقط دشمنان اسلام را خوشحال می‌کند.

و در آخر از پدر و مادر مهربانم که از کوچکی من را به اینجا رسانده نمی‌دانم با چه زبانی از شما تشکر کنم و از برادر و خواهرم می‌خواهم که همیشه در خط امام کبیرمان باشید.

پدر و مادر مهربانم مبادا در فقدان من گریه و شیون کنید، چون من شهید شده‌ام و به دیار معبود خود شتافتم و چه ارزشی از این بالاتر نزد خدا و در آخر از خانواده عزیز و همشهریانم خداحافظی می‌کنم و آنها را به خدای بزرگ می‌سپارم.

منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم بوشهر وصیت نامه دفاع مقدس شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!

منبع: ساعدنیوز

دیگر خبرها

  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند
  • ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های پوشالی در سایه درک قرآن
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • مردی که ۶۰ سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت