Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پیروز حناچی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه لغو طرح ترافیک موجب افزایش سفرهای غیرضروری شهروندان می شود گفت: اگر تشخیص ستاد ملی کرونا این باشد که طرح لغو شود حتما این کار را می کنیم.

وی افزود: بعد از تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان شرایط خیلی خوبی داشتیم و نشان می دهد مردم فاصله گذاری را رعایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران ادامه داد: رعایت پروتکل هایی که اعلام می شود می تواند به تبع آن تاثیرگذار باشد و وقتی آمار بالا می رود ضوابط سختگیرانه ای اعمال می شود.

وی همچنین درباره رعایت فاصله اجتماعی در مترو تهران نیز گفت: واقعیت این است برای اینکه فاصله گذاری اجتماعی در مترو تهران ایجاد شود باید ناوگان را به ۳ برابر افزایش دهیم که این امکان در این شرایط قابل اجرا نیست.

وی افزود: برای حفظ سلامت مسافران مترو طرح اجباری کردن ماسک را اجرا کردیم که در حال حاضر ۹۹ درصد مسافران مترو از ماسک استفاده می کنند.

شهردار تهران در ادامه از تشکیل اولین جلسه مدیریت بحران کشور با قانون جدید خبر داد و گفت: پیرو اصلاحیه ای که در تصویب قانون مدیریت بحران در سال گذشته و خلاهایی که در قانون وجود داشت با حکم وزیر کشور اولین جلسه امروز - چهارشنبه با قانون جدید تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این ستاد ایجاد هماهنگی های لازم برای تشخیص بحران ها است، خاطرنشان کرد: یکی از اینها میزان آسیب پذیری در شهر تهران است و کشور ما روی کمربند اصلی زلزله است.

حناچی با بیان اینکه بحران های که با آن مواجه هستیم و اقداماتی را که قبل از آن باید انجام دهیم مشخص می شود تاکید کرد: برای مثال در شرایط بحران نیازمند پد هلیکوپتر هستیم که ۱۰۰ عدد آن آماده شده است.

برچسب‌ها طرح ترافیک تهران پیروز حناچی شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ترافیک تهران پیروز حناچی شهرداری تهران طرح ترافیک تهران پیروز حناچی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های باران در استان کرمان

   


به گزارش خبر گزاری صداو سیمای مرکز کرمان، ستاد مدیریت بحران استان در خصوص بارش شدید باران و جاری سیلاب هشدار‌های لازم را داده است و در استان کرمان با هماهنگی ها‌ی با ستاد مدیریت بحران و استانداری کرمان تمام اقدامات لازم و پیشگیرانه انجام شده است

تا این لحظه هنوز سیلاب گزارش نشده است 

دیگر خبرها

  • تابع قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها هستیم
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • تابع قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها هستیم
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران
  • بارش باران در کهنوج/ آمادگی ستاد بحران
  • آغاز بارش‌های باران در استان کرمان
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد