Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کاظم دلخوش توضیح داد که براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال هیچ یک از مسوولان وزارت ورزش و جوانان نمی توانند در حوزه های مدیریتی فدراسیون های ورزشی به ویژه فدراسیون فوتبال مداخله کنند.

وی با اشاره به تغییراتی که خود کارشناسان ورزش در اساسنامه ایجاد کرده اند بیان کرد : با توجه به آن تغییرات ،به دلیل حساسیت‌های فیفا مبنی بر مداخله دولت در امور داخلی فدراسیون فوتبال به ویژه حوزه های مدیریتی ، وزارت ورزش و جوانان براساس قانون نمی‌تواند در بحث مدیریتی و عزل و نصب‌ها دخالت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توضیح داد : عدم عضویت وزیر یا معاون وزیر در مجامع یکی از مواردی بود که توسط فیفا در خصوص اساسنامه فوتبال ایران مورد تاکید قرار گرفت که شخص دکتر سلطانی فر به خاطر مصالح فوتبال دستور تغییرات مورد نظر را در اساسنامه صادر کرد، این دیدگاه ملی است بنابراین با این نگرش وزیر هرگز مصالح کشور را به خطر نخواهد انداخت.
نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص حواشی ایجاد شده مبنی بر به کار گیری دوباره کفاشیان و اعمال نظر وزیر ورزش و جوانان در این ارتباط گفت:کمیته اخلاق فدراسیون به دلایلی محرومیتهایی را برای کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون اعمال کرده بود ، سپس کمیته استیناف همان فدراسیون، محرومیت را تقلیل داد، برهمین اساس بازگشت یا عدم بازگشت وی یک موضوع داخلی محسوب می شود و من گمان نمی کنم دکتر سلطانی فر به عنوان عالی ترین مقام وزارت ورزش و جوانان با علم به حساسیتهای فیفا بخواهد آسیبی به مجموعه ای که مرتبط با این وزارتخانه است وارد کند.

وی ادامه داد:سلطانی فر مدیری با تجربه در امور مدیریتی و اجرایی است بنابراین از هرگونه موضع گیری که به ضرر ورزش یا فوتبال باشد ممانعت خواهد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ورزش و جوانان سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.

کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

کنعانی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فیمابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

کنعانی بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفتگوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولتهای ثالث در خصوص این موضوع تصریح نمود.

وی گفت: بدون تردید دولتهای ذیربط می‌توانند در پرتو همکاریهای دوستانه و در راستای منافع مشترک، به دور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

کد خبر 6088125 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست
  • کنعانی: مفاد بیانیه مشترک کویت و اردن در مورد میدان آرش مردود است
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند