Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:43:34 GMT

دورکاری کارمندان ادارات لغو نشده و قابل اجراست

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۷۶۵۲

دورکاری کارمندان ادارات لغو نشده و قابل اجراست

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به اپیدمی بیماری کووید ۱۹ در کشور و شدت دوباره آن گفت: دورکاری برای کارمندان لغو نشده است و برای همه کارمندان وجود دارد.

غلامرضا عباس پاشا در گفت وگو با ایسنا، در تشریح استفاده کارمندان دستگاه های اجرایی استان از دورکاری گفت: در مصوبه ستادملی مقابله با کرونا بحث دورکاری اشاره شده بود و مصوبه ای هم که توسط رییس جمهور ابلاغ شده بود بر محیا کردن فضای خدمات الکترونیک و توسعه دولت الکترونیک برای ارباب رجوع و کارمندان دولت تاکید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین مصوبه ابلاغی تاکید دیگری شده بود مبنی بر استفاده افراد دارای بیماری های زمینه ای، بانوان باردار و دارای کودک خردسال از دورکاری، لذا دورکاری لغو نشده بود و دستگاه ها موظف هستند فضا را برای این افراد طوری فراهم کنند که از این ظرفیت استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در شرایطی قرار گرفته ایم که این بیماری اپیدمی شده و هر لحظه ممکن است به هر خانه و دستگاهی وارد شود لذا در شورای اداری استان تهران مصوب کردیم ادارات سطح استان تهران مکلف باشند برای شرایط بحرانی اماده باش باشند تا این ویروس منحوس از کشور رخت ببندد و دورکاری برای همه کارمندان این ادارات قابل اجرا است.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه مصوبه ۵۰ درصد حضور کارمندان در ادارات و محل کار خود که پیشتر اجرایی بود لغو شده است، افزود: دورکاری برای کارمندان لغو نشده و برای همه کارمندان وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران دورکاری کارکنان کووید 19 کروناویروس لغو نشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در روز جاری

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6087144 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است