Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی بهره مند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی تا اواخر هفته پیش رو در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و احتمال گرد و غبار به صورت محلی پیش بینی می شود.

وی افزود: به لحاظ دمایی نیز روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یاسوج با حداقل دمای ۱۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درجه سردترین و امامزاده جعفر با ۴۳.۸ گرم‌ترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

این استان با یک درصد مساحت کشور یکی از کوچک‌ترین استان‌های کشور است.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد یاسوج سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد یاسوج سازمان هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه استان بوشهر/صدور هشدار قرمز هواشناسی

زهرا راستگو اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا شاهد نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن در روز سه شنبه خواهیم بود.

وی افزود: این سامانه ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، بویژه مناطق جنوبی و مرکزی استان باعث وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ مورد انتظار است.

راستگو با بیان اینکه در این مدت، خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود گفت: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، از فردا افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در روز سه‌شنبه این هفته شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر خواهیم بود که در پی آن بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید، گرد و خاک و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

راستگو گفت: افزایش ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی‌شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعد و برق و تگرگ، آب‌گرفتگی معابر، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل از مخاطرات این سامانه بارشی است.

وی با اشاره به احتمال وارد شدن خسارت به تاسیسات و سازه‌ها بیان کرد: احتمال تخریب سازه‌های موقت و سبک در اثر باد شدید و اختلال در سفر‌های هوایی و دریایی وجود دارد.

راستگو با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و امداد رسان خواستار بازگشایی دهانه پل‌ها و پرهیز از سفر‌های برون‌شهری، کوهنوردی، توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به ارتفاعات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • هشدار سطح قرمز هواشناسی بوشهر برای بارش باران
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • پیش بینی احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • بارش شدید باران در راه استان بوشهر/صدور هشدار قرمز هواشناسی
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تداوم بارش باران در خراسان رضوی
  • پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
  • کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری دومین کنگره ملی شهدا