Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها -مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان گفت: کارفرمایان ۷۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی لرستان بدهی دارند که متاسفانه بیشترین بدهی مربوط به شهرداری‌ها با حدود ۲۳۰ میلیارد تومان است. - اخبار استانها -

 علی جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با بیان اینکه کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی لرستان  بیش از 700 میلیارد تومان به این سازمان بدهکار هستند اظهار داشت: متاسفانه بیشترین بدهی کارفرمایان به سازمان تامین اجتماعی مربوط به شهرداری‌ها با حدود 230 میلیارد تومان است که امیدواریم با پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی که یک سازمان غیر دولتی است این سازمان دچار رکود و مشکل در ارائه خدمات نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:کارفرمایان باید لیست و حق بیمه کارگران را در موعد مقرر ارائه و با بازرسان سازمان تامین اجتماعی در راستای شناسایی کارگران همکاری کنند و همچنین به سوابق و دستمزد واقعی بیمه شدگان توجه کنند چراکه متاسفانه در بسیاری از موارد با دستمزدهای واقعی مواجه نیستیم این در حالی است که کلیه خدمات ارائه شده تحت تاثیر دستمزد واقعی بیمه شدگان است و چنانچه  دستمزد واقعی اعلام نشود کمیت و کیفیت خدمات به بیمه شدگان تحت تاثیراین موضوع است.

گزارش| وقتی هپکو به جای بدهی دولت به تامین اجتماعی به شستا واگذار شدبخشی از سهام 9 شرکت به تامین اجتماعی داده می‌شودکاهش 2000 نفری پرداخت بیمه بیکاری در آذربایجان شرقی/ بدهی معوق 1300 میلیاردی کارفرمایان به تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: هر فردی در هر محیطی به صورت کتبی، شفاهی، قراردادی، بدون قرارداد و یا دریافت دستمزد مستقیم فعالیت کند این فرد از نظر سازمان تامین اجتماعی بیمه شده محسوب می‌شود و باید پوشش بیمه‌ای داشته و حق بیمه این فرد پرداخت شود که بتواند احساس آرامش و امنیت داشته باشند که در آینده بازنشست خواهند شد. 

وی بیان کرد: کلیه کارفرمایان صنعتی، صنفی، تولیدی، دولتی و غیر دولتی  باید در ارسال لیست حق بیمه و اعلام دستمزد واقعی کارکنان خود عزم جدی داشته  باشند و این موضوع را به عنوان حق الناس در نظر بگیرند. 

جهانی گفت: تمام تسهیلاتی که به کارفرمایان  پرداخت می‌شود باید منجر به رشد اقتصاد تولید و اقتصاد کار و همچنین افزایش اشتغال  با پشتوانه  بیمه‌ای شود، نباید تسهیلاتی داده شود که آثاری در اشتغال و توسعه نداشته باشد چراکه  کارمندی که پشتوانه بیمه‌ای ندارد اشتغالش کاذب است.

انتهای پیام/645/ت

R41450/P/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... طلب ۲۵۶ هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی از دولت بیش از یک میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان البرز هستند کاهش ۲۰۰۰ نفری پرداخت بیمه بیکاری در آذربایجان شرقی/ بدهی معوق ۱۳۰۰ میلیاردی کارفرمایان به تامین اجتماعی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی میلیارد تومان دستمزد واقعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی