Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید با توجه به شرایط این تیم، فرهاد مجیدی نباید وارد حواشی شود.

فرشاد فلاحت زاده  پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی پوشان گفت: استقلال شرایط خوبی ندارد و این روزها دچار بحران شده است. وقتی باشگاه فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است،  باید از او حمایت شود از پیشکسوتان استقلال نیز خواهش می‌کنم تا نقطه نظرات مثبت خود را ارائه کنند تا مشکلات  برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص تست‌های کرونایی که در استقلال مثبت و در ادامه برخی از تست‌ها منفی اعلام شد، گفت: من دقیق نمی‌دانم جواب آزمایش‌ها به چه صورت انجام شده است اما ما این مساله را در تیم گل ریحان داشتیم و برخی از بازیکنان ما تست‌شان در ابتدا مثبت شد و بعد از یک مدت با گرفتن یک تست دیگر، مشخص شد که منفی بوده است. این مسائل پیش می‌آید. در حال حاضر از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دنبال این هستند که مسابقات تمام و کمال برگزار شود. شرایط سخت است اما باید با این وضعیت کنار آمد و کارها را پیش برد.

فلاحت زاده در خصوص وضعیت فنی بازیکنان استقلال گفت: از نظر فنی استقلال با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشت نتوانست عملکرد ایده آلی را از خود ارائه کند. عصبانیت مجیدی و کمبود بازیکنان چیزی است که پیش آمده و موجب شده استقلال به حاشیه برود و مشکلات متعددی برای آبی پوشان به وجود بیاید.

او افزود: فرهاد مجیدی نباید وارد این مسائل حاشیه‌ای شود چون ساختار تیم در بازی‌ها به هم می‌خورد. وقتی تمرکز نباشد، همین اتفاقات می‌افتد. فرهاد بازیکن بزرگی بوده است اما در این دوران بسیار حساس شده است. حق هم دارد چون فشار زیادی روی او است و باید از او حمایت شود.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: استقلال طوری جلوی تراکتور ظاهر شدی که نتوانست آن طور که شایسته است، فوتبال خوبی ارائه دهد. باید امسال را همینطور با این شرایطی که به وجود آمده است، بگذرد. چند سال است که هواداران با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.  اگر استقلال می‌خواهد فرهاد مجیدی را در کنار خود نگه دارد، باید دستش را باز بگذارند تا بتواند تفکرات خود را روی تیم پیاده کند و اگر تصمیم بر قطع همکاری است، باید یک مربی بزرگ بیاورند تا استقلال بتواند به روزهای اوج خود بازگردد و در نهایت شاهد موفقیت استقلال باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران فرشاد فلاحت زاده فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دیروز العربی بر الشارجه امارات در دیدار سوپرجام قطر و امارات، اولین پیروزی قطری‌ها در تاریخ رویارویی‌های مستقیم بین دو تیم به حساب می‌آید.

این چهارمین دیداری است که دو تیم را از نظر تاریخی با یکدیگر برگزار می‌کنند. دو تیم قبلاً در سه نوبت و در یک تورنمنت به مصاف هم رفته‌اند که اولین دیدار آن در سال 1995 بود و الشارجه با یک گل پیروز شد.

دیدار دوم در سال 1999 با تساوی 2-2 به پایان رسید در حالی که دیدار سوم در همین مسابقات در سال 2006 با نتیجه 2-1 به سود الشارجه به پایان رسید.

العربی با هدایت یونس علی سرمربی خود موفق شد اولین عنوان خارجی تاریخ خود را کسب کند و قهرمان سوپرجام 800 هزار دلار و نایب قهرمان 400 هزار دلار دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش گروهی از مردم ایران به هر بحرانی
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • استوری کاپیتان سابق استقلال برای ناصر حجازی؛ ایستاده‌تر از تو ندیده‌ام + عکس
  • فلاحت پیشه: احتمالا تنش ایران و اسرائیل پایان یافته
  • مهمترین اقداماتی که در شرایط اضطراری باید انجام داد + فیلم
  • مدیرعامل پیشین استقلال: موشک های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • دستگاه‌های اجرایی دشتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • ببینید | زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد