Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام جزایری گفت: دوره همیار معلم برای والدین دانش‌آموزان مدارس استعدادهای ناب در مرداد سال جاری با هدف تقویت راهکارهای آموزشی - درسی به والدین برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام سید محمد جزایری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و انتشار آن ویروس در سطح کشور به ویژه استان خوزستان، دوره‌های تابستانه امسال با تصمیم شورای مدارس استعدادهای ناب به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مدارس استعدادهای ناب اهواز با بیان اینکه دوره تابستانه امسال پس از پایان ثبت‌نام در چند حوزه برگزار می‌شود افزود: این دوره با هدف استعدادهای شرکت‌کنندگان در بخش‌های رباتیک، کتابخوانی، حفظ تخصصی قرآن و پیش آموزش دروس سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

 

وی به برگزار دوره‌های مهارتی اشاره کرد و اذعان داشت: دوره‌های تدوین، ویرایش عکس و ... به‌منظور افزایش سطح کارایی دانش‌آموزان مقطع دبیرستان نیز در حال برگزاری است که در پایان گواهینامه برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

 

حجت‌الاسلام جزایری از برگزاری دوره آموزشی تربیت معلم انقلابی خبر داد و اضافه کرد: این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت برگزار شد که علاوه بر معلمان مدارس استعدادهای ناب معلمانی از سایر کلانشهر اهواز در این دوره‌های مجازی شرکت داشتند، مدرسان این دوره 16 ساعته حجج‌الاسلام پناهیان، تراشیون و رحیم پورازغدی بودند.

 

وی با اشاره به نقش مهم والدین در تقویت آموزش دانش‌آموزان تصریح کرد: دوره همیار معلم برای والدین دانش‌آموزان مدارس استعدادهای ناب در مرداد سال جاری با هدف تقویت راهکارهای آموزشی- درسی به والدین برگزار می‌شود.

 

مدیر مدارس استعدادهای ناب اهواز با بیان اینکه مدارس استعدادهای ناب وابسته به مجموعه طلیعه‌داران ظهور است یاد آور شد: در بحث اضافه کردن آیتم‌های آموزشی نمی‌توانیم سرخود عمل کنیم و تابع دستورات آموزش و پرورش هستیم.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: برگزار می شود دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز

مهران معلم  اشاره به وضعیت آلودگی هوا و مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا گفت: مهم‌ترین آلاینده‌های هوا ذرات با اندازه ۲.۵ میکرون هستند و وزارت بهداشت، سالانه میزان مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا بر اساس این ذرات در کلانشهرها و شهرهای پرجمعیت کشور را محاسبه می‌کند و در اختیار مراکز ذی‌ربط قرار می‌دهد.

او  با بیان اینکه تاکنون آخرین آمار موجود از مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا مربوط به سال ۱۴۰۱ است و آمار ۱۴۰۲ هنوز در دست نیست، افزود: بر اساس آخرین آمار در سال ۱۴۰۱، در اهواز یک هزار و ۲۴۷ مورد مرگ منتسب به آلودگی هوا داشتیم، این در حالی است که در سال ۱۴۰۰، میزان مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز یک هزار و ۶۷ مورد بوده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا ناشی از چهار بیماری ایسکمی قلبی، سرطان ریه، انسداد ریوی یا سکته مغزی هستند.

آقای معلم  با اشاره به میزان بالای خسارت اقتصادی بیماری‌ها و مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا افزود: میزان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در سال ۱۴۰۱ در اهواز ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند