Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ در ساعت ۱۰:۱۵ جمع صف‌های خرید بورس تهران به حدود پنج هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش چهار هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با هزار و ۳۶۳ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت از معاملات بازار سرمایه بیشترین سفارش در صفوف خرید «شتران»، «وآیند» و «شگویا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت تهران ۹۳۵ میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «آریان»، «ونوین» و «خبهمن» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است حجم صف بانک آینده (وآیند) به دو درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد و نسبت صف به ارزش بازار بانک اقتصاد نوین (ونوین) ۱.۵ درصد می‌شود.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار میلیارد تومان (۵۴ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار میلیارد تومان (۴۷ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۷ نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "فرآورده‌های نفتی" و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان و ۷۶۵ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه "سرمایه‌گذاری‌ها" با فشار فروش ۳۰۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۷ درصد از ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش بورس قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۲۷ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

 

پربیننده ترین قیمت دلار 25 تیرماه 1399 سود ۷۹۰هزار تومانی سهام عدالت در یک روز جزییات پیش فروش سایپا +جدول دارندگان سهام عدالت بخوانند افزایش قیمت سکه در پایان روز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران سهام عدالت بورس بازار سرمایه بازار سهام شاخص بورس تهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن امروز با ۸۴۴۵ واحد افزایش به ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحد رسید و شاخص قیمت با ۴۷۲۸ واحد افزایش به ۴۲۱ هزار و ۷۹۲ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران نزدیک به ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش نزدیک به ۶۳ هزار میلیارد ریال با انجام ۴۳۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز با ۲۸۹ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۴۹۷ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران ۲۰۳ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت بیش از پنج میلیارد سهم و اوراق بود.

نمادهای آریا، فصبا، زاگرس، شگویا، ارفع، آریان و تجلی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟