Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بوکس گفت: اختلافی با رئیس فدراسیون کاراته ندارم و قرار است به‌صورت مساوی از سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب استفاده کنیم.

حسین ثوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اختصاص سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب به فدراسیون کاراته و بوکس گفت: روز گذشته به همراه رئیس فدراسیون کاراته از این سالن بازدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا پیشنهاد ما این بود که این سالن 60 به 40 بین کاراته و بوکس تقسیم شود اما با صحبت‌هایی که صورت گرفت و پیشنهاد رئیس فدراسیون کاراته، قرار شد هر دو رشته ورزشی به‌صورت مساوی از این سالن استفاده کنند. خوشبختانه از نظر فضا این سالن شرایط خوبی دارد و بسیار بزرگ است و ما می‌توانیم به راحتی از آن استفاده کنیم.

وی در مورد شایعه اختلافش با رئیس فدراسیون کاراته گفت: اصلاً چنین چیزی وجود ندارد. با درایت صالحی امیری و هماهنگی کمیته ملی المپیک این سالن در اختیار فدراسیون بوکس و کاراته قرار می‌گرفت. ما باید بپذیریم که رشته کاراته هم به این سالن نیاز دارد و جزء رشته‌های المپیکی محسوب می‌شود. بنابراین هر دو رشته باید نهایت استفاده را از آن ببرند. برای رشته بوکس قرار است دو رینگ و کیسه بوکس در آن سالن قرار دهیم که خوشبختانه همان‌طور که گفتم با توجه به فضای بزرگی که دارد، مشکلی از این بابت به وجود نمی‌آید.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد وضعیت ورزشکاران و به خصوص المپیکی‌ها گفت: ما همه برنامه‌های خود را از قبل آماده کرده بودیم و دقیقاً می‌دانستیم در چه تاریخی چه کاری انجام دهیم اما متأسفانه شیوع ویروس کرونا کاملاً شرایط را برای ما تغییر داد. در حال حاضر منتظر هستیم تا شرایط به حالت عادی برگردد و ستاد مقابله با کرونا مجوز فعالیت رشته بوکس را به‌صورت گروهی صادر کند. در حال حاضر تمرینات انفرادی از سوی بوکسورها پیگیری می‌شود اما به‌صورت جمعی و گروهی فعلاً امکان آن وجود ندارد. قطعاً این شرایط به لحاظ فنی به ما آسیب می‌رساند اما چاره‌ای غیر از این نداریم.

ثوری در مورد برگزاری لیگ بوکس گفت: در فدراسیون همه تلاش ما بر این است که پس از چندین سال مسابقات لیگ بوکس را به راه بیندازیم. با همه تیم‌های خوب و صاحب نام هم صحبت شد اما برگزاری آن بستگی به شرایط حاکم دارد. به هر حال ملاک اول همه فدراسیون‌های ورزشی این است که از سلامت ورزشکاران محافظت کنند. اگر حتی یک نفر هم مبتلا به این ویروس شود، اتفاقات ناگواری می‌افتد و آن لیگ برای ما ارزش ندارد. بنابراین فعلاً کاری از دست ما ساخته نیست. البته من خوش‌بین هستم که در نیمه دوم سال واکسن این ویروس منحوس ساخته شود و بتوانیم شیوع آن را کنترل کنیم. در حال حاضر هشت تیم برای حضور در لیگ بوکس اعلام آمادگی کرده‌اند و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: بوکس کاراته رئیس فدراسیون بوکس رئیس فدراسیون کاراته لیگ بوکس حسین ثوری رئیس فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد