Web Analytics Made Easy - Statcounter

"آمیتاب باچان" هنرپیشه سرشناس بالیوود -سینمای هند- در روزهای گذشته از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد. این خبر باعث شد تا طرفداران وی دعا برای هنرمند محبوب خود را آغاز کنند و با اجرای آئین‌های مختلف خواستار سلامتی وی شدند. او نیز از طرفداران خود که برای سلامتی او و خانواده معروفش دعا می‌کنند، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باچان در جدیدترین توییت خود قدردان کادر درمان و پزشکان خود شد.

به گزارش عصر ایران بیش از دو روز است که طرفداران و هوادارن "آمیتاب باچان" با آئین و رسم‌ و ‌رسوم‌های مختلف هندی برای سلامتی او دعا می‌کنند.

"آمیتاب باچان" در روزهای گذشته در توییتر از ابتلای خود به کرونا خبر داد/ عکس: رویترز

هواداران "بالیوود" در این روزهای گذشته برای ستاره معروف کشورشان دست به دعا برداشته‌اند و خواستار بهبودی او و خانواده مشهورش هستند. آمیتاب باچان به دلیل ابتلا به نوع خفیف ویروس کرونا در بیمارستانی در شهر غربی بمبئی  (مومبای) بستری شده است. "آبیشک" باچان پسر آمیتاب نیز  ضمن اعلام ابتلایش به کرونا در صفحات مجازی خود توضیح داده که علائم هر دو آنها خفیف است. ابیشک نیز یکی از هنرپیشه‌ها و سلبریتی‌های هند است.

گذر مردم ماسک زده از مقابل نقاشی دیواری آمیتاب باچان در یکی از خیابان‌های بمبئی/ رویترز 

کمی بعد از تست کرونای آمیتاب باچان و پسرش ابیشک، "آیشواریا رای" عروس 46 ساله آمیتا و "آرادیا" نوه او نیز به بیماری کووید-19 مبتلا شدند. آیشواریا نیز یکی از محبوب‌ترین بازیگران هند است. او در سال 1994 برنده رقابت "میس ورلد" (Miss World) در جهان شد.

آمیتاب باچان بازیگر 75 ساله در هفته گذشته میلادی در توییتی بستری شدن خود در بیمارستان را اعلام کرد و از کسانی که با او در ارتباط بودند خواست تست کرونا بدهند.

گروهی از طرفداران آمیتاب باچان هنرپیشه هندی برای سلامتی او مراسم آئینی اجرا می‌کنند/ عکس: EPA

 

با این وجود باچان گفت که علائم خفیفی از کووید- 19 را دارد. طرفداران او نیز در این میان هیچ چیز را به امان خدا رها نکردند و شروع به اجرای مراسم مختلف آئینی و مذهبی برای سلامتی او کردند.

به گزارش رویترز، "ساتندرا تیووری" یکی از طرفدران آمیتاب باچان در این باره گفت: پس از مثبت شدن تست کرونا، ما برای آمیتاب و ابیشک باچان دعا و آئین آتش را اجرا کردیم.

وی افزود: ما دعا کردیم آنها سریعا خوب شده و بین ما بازگردند.

ضدعفونی کردن خانه آمیتاب باچان پس از ابتلای او به کرونا/ عکس: رویترز

آمیتاب باچان در 5 دهه  فعالیت حرفه‌ای خود بیش از 200 فیلم بازی کرده و یکی از پرکارترین ستاره‌های فیلم در جهان است. بسیاری از هندی‌ها با او بزرگ شده‌اند. او در هند، جنوب آسیا و در کشورهایی مانند بریتانیا طرفداران زیادی دارد. او به دلیل بازی در فیلمهای "شعله" و "زنجیر" در دهه 1970 در ایران معروف شد. 

طرفداران باچان اعلام کرده‌اند به همان گونه که برای سلامتی اقوام و آشنایان خود دعا کرده و آئین اجرا می‌کنند، برای هنرپیشه محبوب خود نیز دعا می‌کنند.

آمیتاب باچان، پسر، عروس و نوه مشهورش به کرونا مبتلا شده‌اند

"کیلاش مالی" یکی از طرفداران سرسخت آمیتاب باچان در بمبئی گفت: برای اینکه او شرایط سخت را بگذراند و بهتر شود، برایش دعا خواهیم کرد.

این در حالیست که هندوها در سراسر این کشور آئین های ویژه هندو را برای سلامتی این هنرمند محبوب خود را اجرا کردند. 

گروه‌های ویژه از طرف شهرداری نیز در روزهای گذشته خانه و فضای بیرونی خانه باچان‌ها را ضدعفونی کرده‌اند.

پس از ابتلای خانواده آمیتاب باچان به کرونا چند هنرمند هندی نقاشی آنها را در فضای باز کشیدند/ عکس: رویترز

شرایط شیوع کرونا در هند بسیار بد است و این کشور در جایگاه سوم مبتلایان به کرونا در جهان قرار دارد.

 

____________________________________________________

بیشتر بخوانید:

*آمیتا باچان به کرونا مبتلا شد *دیدنی‌های امروز؛ از ضدعفونی کردن خانه "آمیتاب باچان" تا اعتراضات علیه قرنطینه در شهر قدس *گریم بسیار عجیب آمیتاب باچان در نقش گردن‌کلفت (+عکس) لینک کوتاه: asriran.com/0035tp

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آمیتا باچان طرفداران کرونا کووید19 آیشواریا رای آمیتاب باچان برای سلامتی او روزهای گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید

جانشین پلیس راهور تهران از مردم خواست تا امروز از توقف در حاشیه معابر  استادیوم آزادی خودداری کرده و با پلیس راهور برای برگزاری مراسم محفل امام حسنی ها همکاری کنند.

به گزارش مشرق و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران گفت: با توجه به برگزاری مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) در شهر تهران و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، امروز در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی جهت تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط در نظر گرفته است.

سرهنگ بهرام آبادی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ‌های دیگر نیز در سمت‌های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا کنند.

وی افزود: همچنین شهروندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از متروی ورزشگاه آزادی نیز جهت حضور در این مراسم استفاده کنند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی که در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده است و همچنین حمل و نقل عمومی که از پارکینگ‌ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا شده است بنابراین از شهروندان می‌خواهیم که وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند.

سرهنگ بهرام آبادی گفت: همچنین به منظور کاهش ترافیک در این محدوده سایر رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری جهت تردد استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۵ گروه جهادی نشاط اجتماعی در کشور
  • بحث کاظم صدیقی در حاشیه مراسم زهرا شجاعی
  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • برنامه های مؤسسه فرهنگی مذهبی دارالزهراء(س) برای شب های قدر
  • گشت و گذار در تهران | ساعت پرفسور حسابی و ناصرالدین شاه اینجاست!
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان
  • لذت فرش‌شویی کف خیابان بعد از چله کوچیکه | سرمای تهران و حکایت کُتِ «ممد ریش»
  • پلیس: از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید