Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی استان مازندران به تشریح فعالیت گروه‌های جهادی در خصوص کرونا پرداخت که بر این اساس در استان مازندران ۳۶ گروه جهادی فعال برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی استان مازندران به تشریح فعالیت گروه‌های جهادی در خصوص کرونا پرداخته که بر این اساس در استان مازندران ۳۶ گروه جهادی فعال برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند که این گروه حدود هزار و ۶۸ نفر از افراد دانشگاهی و افراد محلات مختلف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است از کل گروه‌های جهادی نزدیک به هزار و ۱۰۰ نفر افراد دانشجو هستند و این دانشجویان در رشته‌های مختلف پزشکی، فنی و ... برای مقابله با ویروس کرونا در مازندران فعالیت دارند.

همچنین تاکنون حدود ۱۲۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی تولید و در بین مردم توزیع شده است، ۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده دست هم توسط بچه‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران تهیه شده و در اختیار بیمارستان‌ها قرار گرفت.

شایان ذکر است استان مازندران جزو استان‌هایی بوده که در حوزه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده بی نیاز بوده است و بسیج دانشجویی استان هم توانسته بخش عمده‌ای از نیاز‌های این استان را با همت بسیج جامعه زنان محلات و بسیج نواحی محلات تامین کند. ۳۰۶ بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند و نیز ۳ هزار و ۶۰۰ بسته شب عیدی میان بیماران کرونایی و مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها توزیع شد.

تولید ۲۶۰ هزار ماسک با نوع N ۹۵ و سه لایه، ۶ هزار و ۳۰۰ گان پزشکی، هزار کلاه بهداشتی، هزار دستکش یکبار مصرف، ۳ هزار شیلد محافظ صورت، ۳ هزار پاپوش، ۶ هزار آستین یکبار مصرف در تنکابن نیز از دیگر اقدامات قرارگاه مبارزه با کرونای بسیج دانشجویی استان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا کرونا کرونا ویروس بسیج دانشجویی استان استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم