Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات بسکتبال گلستان گفت: فدراسیون بسکتبال با حسن نیت و مشتری مداری باید مسئله به وجود آمده را حل کند.

اسدالله کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط شهرداری گرگان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: به نظر من در این مورد برخورد مناسبی می‌توانست از سوی فدراسیون بسکتبال صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سه خواسته داشت که هیچ کدام عملی نشد. رده‌بندی تیم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مشخص نکردند، دوم این که می‌خواستیم به عنوان نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا باشیم که نپذیرفتند و سوم می‌خواستیم بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پلی‌آف برگزار کنند که این اتفاق هم عملی نشد. مسئولان فدراسیون اعلام کردند تصمیمی که کرده‌اند درست است و تغییر نمی‌کند.

وی ادامه داد: با این شرایط مسئولان شهرداری گرگان هم از حضور در لیگ برتر بسکتبال دلسرد شدند. از سوی دیگر کرونا هم وضعیت آینده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نامشخص کرده است. بسکتبال گرگان سابقه‌ای 65 ساله دارد و در تمام دوره‌ها حضور داشته است و دوست داریم باز هم این اتفاق بیفتد. در حال حاضر تنها اسپانسر تیم شهرداری گرگان است و این که چه تصمیمی بگیرند با مسؤولان آن است.

* تصورمان این بود با آمدن طباطبایی مشکل حل می‌شود

رئیس هیأت بسکتبال گلستان در مورد این که به نظر می‌رسد آمدن طباطبایی به گرگان اختلافات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر کرد، گفت: ما این تصور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتیم که رئیس فدراسیون بسکتبال به گرگان می‌آید و راه حلی برای این موضوع پیدا می‌شود، اما او با صحبت‌هایی که داشت به سمتی رفت که موضوع حل نشد و کوتاه نیامدند. به هر حال در این زمینه باشگاه هم خواسته خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال می‌کند چون برای آن هزینه کرده است.

* شرایط پلی‌آف امسال فرق می‌کرد

وی با اشاره به این که مسئولان فدراسیون بسکتبال نتایج پلی‌آف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ملاک قرار می‌دهند گفت: آنها می‌گویند سال گذشته آبادان چهارم بود و در نهایت به مقام قهرمانی رسید. اما امسال شرایط فرق می‌کرد. شهرداری گرگان همه تیم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست داد و شرایط خیلی خوبی داشت. پتروشیمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در خانه و خارج از خانه شکست داده بودیم. مهرام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در گرگان بردیم و مقابل آبادان هم در خانه‌اش پیروز شدیم. در مورد شیمیدر هم همین اتفاق افتاد. ما آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم دو بار شکست دادیم. تا 15 اسفند که فدراسیون مهلت داده بود تنها یک تیم خارجی جذب کرده بود و بقیه همان شرایط قبل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتند. پس نمی‌توان گفت تیم ما در پلی‌آف نمی‌توانسته به قهرمانی برسد.

* فدراسیون مشتری مدار باشد

کبیر عنوان کرد: اگر گرگان تیم ندهد قطعا بسکتبال ضرر می‌کند و این همه هوادار عاشق هم حیف هستند که از تماشای مسابقات محروم شوند. متولی بسکتبال کشور فدراسیون است و باید با لحن ملایم‌تری صحبت کرده و این مسأله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با حسن نیت حل کنند. به قول بازاری‌ها باید مشتری‌مداری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در راس کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال گرگان ورزشی فدراسیون بسکتبال شهرداری گرگان پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم الریاضی لبنان پس از کسب پیروزی مقابل تیم ساجس لبنان به فینال رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا صعود کرد و رقیب شهرداری گرگان در این مرحله شد.   برنامه رقابت‌های فینال سوپر لیگ غرب آسیا به شرح زیر است:    فینال اول پنجشنبه - ۶ اردیبهشت شهرداری گرگان - الریاضی لبنان  مکان: بیروت، لبنان   فینال دوم چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت الریاضی لبنان- شهرداری گرگان  مکان: تهران - سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون   فینال سوم (در صورت نیاز) چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت شهرداری گرگان - الریاضی لبنان  مکان: بیروت، لبنان

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا/ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • گام بلند تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • شهرداری گرگان با کمک هواداران مهرام را شکست داد
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • گام بلند شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی