Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، الیاس نادران در جلسه  علنی امروز (چهارشنبه ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی کلیات طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم درباره افزایش نرخ اخذ مالیات از خانه‌های خالی در تذکری با استناد به ماده ۱۵۸ آیین نامه داخلی مجلس ناظر به سلب فوریت از طرح‌های فوریتی اظهار کرد: امکان طرح تقاضای سلب فوریت قبل از ورود مجلس به ماده واحده یا مواد طرح و لایحه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، بیان کرد: صبح امروز امضا‌ها برای سلب فوریت از این طرح جمع آوری و آقای جعفر قادری به هیات رئیسه تقدیم کرد. با توجه به اینکه قبل از ورود به طرح تقاضای سلب فوریت شده، اما امکان طرح این موضوع داده نشده است. از آقای قادری این موضوع را پیگیری کردم و اطلاع دادند که هیات رئیسه امکان مطرح شدن این موضوع را نداده است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: در اینجا شأن هیئت رئیسه نیست که موافقت یا مخالفت کند، تقاضای سلب فوریت به تعداد کافی امضا شده و باید اجازه طرح آن داده شود. اکنون هیات رئیسه اختیار دارد قبل یا بعد از کلیات اجازه طرح این موضوع را بدهد.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر نادران اظهار کرد: با مذاکره‌ای که آقای قادری با هیئت رئیسه داشته اند، قرار شد این موضوع در قالب رفع ابهام و ارجاع به کمیسیون، موضوع دوباره بررسی شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر متقاضیان سلب فوریت از این طرح اصرار دارند، قبل و بعد از ورود به کلیات این طرح فرقی ندارد و هیئت رئیسه آن را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس صحن علنی مجلس شورای اسلامی سلب فوریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه