Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط واحدهای مختلف در سطح استان از برخورد شدید با واحدهای متخلف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گودرزی با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی در اصناف و مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره ای، گفت: از هفته گذشته ستاد کرونای استان تهران و مجموعه بازرسی به سبب پیک مجدد ویروس کرونا و عدم رعایت برخی از شهروندان تصمیمات جدیدی را اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به ۱۰ مجتمع مختلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کردند اخطار جدی داده شده و درصورت عدم رعایت نکات بهداشتی بی تردید نسبت به پلمپ آنها اقدام خواهد شد.

رئیس کمیته امنیتی سیاسی ستاد کرونای استان تهران ادامه داد: امروز از نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره ای دعوت به عمل آمد و از آنها درخواست شد تا برای حفظ سلامت خود و شهروندان رعایت پروتکل های بهداشتی را به طور جد در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه ممکن است در یک مجتمع بزرگ برخی واحدها نکات بهداشتی را رعایت نکنند، افزود: در مرحله اول به این واحدها اخطار داده می شود اما در صورت تکرار با واحدهای متخلف برخورد جدی انجام می‌شود و نسبت به پلمپ آنها اقدام خواهیم کرد.

گودرزی در خاتمه تاکید کرد: افزایش میزان ابتلا سبب شد تا محدودیت‌ها به مدت یک هفته تکرار شود که امیدوارم شرایط به وضعیت عادی برگردد چرا که در غیر این‌صورت مجبور به اعمال محدودیت های بیشتر خواهیم بود. البته اعمال هر محدودیتی طبق نظر وزارت بهداشت و هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس آخرین خبر‌ها قرار است ۴۰ درصد از سهام پرسپولیس به بانک شهر و سه سهم پانزده درصدی (در مجموع ۴۵ درصد) میان بانک‌های ملت صادرات و تجارت تقسیم شود. استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهد شد که این هلدینگ باید ۲ هزار میلیارد تومان به دولت بپردازد.

در ادامه دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد. 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: زنی موادفروش به نام سارا که با یک موتورسیکلت برقی اقدام به جابجایی و توزیع مواد مخدر می‌کرد در منزلش دستگیر شد. متهم بسیار ماهرانه ۶ کیلوگرم تریاک را در بدنۀ موتور جاساز کرده بود.

آتش سوزی منزلی در مجیدیه با یک فوتی.

به گفته سخنگوی آتش نشانی تهران، ساعتی پیش براثر حریق منزلی در مجیدیه یک مرد ۶۰ ساله با تایید عوامل اورژانش جان خود را از دست داد. حریق هم اکنون اطفا و محدوده ایمن سازی شده است.

و خبر دیگر اینکه ۳۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود.

بگفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران موقعیت بیش از ۵۰ قطعه زمین، موردمطالعه عارضه‌سنجی ترافیکی قرار گرفته که ۳۰ قطعه آن برای احداث پارکینگ عمومی در پایتخت تایید شده است.
این مطالعات با برداشت اطلاعات محدوده مورد مطالعه، شامل حجم تردد خودرو، میزان عرضه و تقاضای پارکینگ و برآورد ظرفیت مورد نیاز در محدوده مشخص می‌شود.

اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی آخرین خبر ویژه‌های امشب بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به هر یک از شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و عوامل فروش بلیت آنها اخطار می‌دهد، هرگونه اقدام سودجویانه مانند افزایش ناگهانی بهای بلیت، تخصیص نیافتن جا به مسافران دارای بلیت پرواز ابطال شده و فروش ظرفیت موجود در پرواز‌ها به مسافران جدید، به دقت رصد و به هنگام دریافت شکایت از مسافر ضمن تشکیل پرونده، مستندات مربوطه با تعیین وصف مجرمانه آن به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (ویژه فرودگاه‌های تهران) ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • برای خوش اندام شدن این نکات را رعایت کنید
  • ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان انجام شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان