Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رشتخوار گفت: پنج نفر از اعضای دو خانواده که در این شهر مراسم عروسی برپا کرده بودند به اتهام نقض پروتکلهای بهداشتی پیشگیرانه از شیوه ویروس همه‌گیر کرونا بازداشت شدند.

به گزارش قدس آنلاین، خالقداد عرب  این افراد را متولی برپایی جشن عروسی و اجتماع مردم در روستای "چاهشورک" رشتخوار ذکر و بیان کرد: بازداشت آنها بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
وی وضعیت کنونی شهرستان رشتخوار را به لحاظ شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ "قرمز" اعلام و بیان کرد: ممنوعیت برپایی مراسم و مجالس عروسی در سطح این شهرستان از ۲۱ تیر ماه جاری توسط ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تصویب شد و طی این مدت تاکنون بطور گسترده اطلاع‌رسانی عمومی لازم انجام شده است. فرماندار رشتخوار بر الزام عموم مردم به رعایت پروتکلهای بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید و بیان کرد: با هرگونه تخلف در این ارتباط از جمله برگزاری مجالس تا اطلاع بعدی در رشتخوار برخورد قانونی صورت می‌گیرد. منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا بازداشت رشتخوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کامران رومیانی سه‌شنبه در این خصوص بیان کرد: در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند به دلیل رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، بازداشت و همچنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمب شد.

وی با تاکید بر جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

دادگستری خوزستان تلاش دارد تا با استفاده از پویش‌های مختلف و ظرفیت بزرگان طوایف رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی را در استان برچیند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • جزئیات مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم امام‌رضا(ع)
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی