Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امروز در گوشه و کنار استان خراسان رضوی اخبار متعددی در حوزه‌های فرهنگی، شهری و اقتصادی به چشم می‌خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، امروز در گوشه و کنار استان خراسان رضوی اخبار متعددی در حوزه‌های فرهنگی، شهری و اقتصادی به چشم می‌خورد که بخشی از آنها به شرح زیر است:

وصول هشت هزار و 669 میلیارد ریال از درآمدهای خراسان رضوی

حسین امیر رحیمی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی اظهار داشت:طی سه ماه نخست امسال هشت هزار و 669 میلیارد ریال از درآمد پیش‌بینی شده برای استان وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس لایحه بودجه امسال‌، رقم درآمدهای این استان 56 هزار و 200 میلیارد ریال است که سهم درآمد سه ماه نخست معادل 14 هزار و 50 میلیارد ریال است.

امیر رحیمی خاطرنشان کرد: وصول درآمد سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 17.5 درصد رشد دارد.

الزام استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی مشهد/ گروه‌های پایش مستقر شدنددعوت از وزیر اشتغال و حمل و نقل لبنان برای سفر به تهرانتمهیدات شهرداری تهران برای ورود 250 اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل

انهدام باند قاچاقچیان توزیع کننده هروئین

با اقدامات گسترده و شبانه روزی اطلاعاتی اداره کل اطلاعات خراسان رضوی و پلیس مبارزه با موادمخدر، بامداد روز جاری در عملیات غافلگیرانه،باند قاچاقچیان حرفه‌ای توزیع کننده موادمخدر که محموله های خود را از مرز تایباد به مشهد منتقل و در مشهد توزیع می‌کردند، منهدم و ضمن دستگیری دو نفر از قاچاقچیان اصلی، محموله هروئین کشف،تعداد50 تیر فشنگ کلت بهمراه 2دستگاه خودروی سواری در مخفیگاه آنها در خیابان کشاورز توقیف شد.

احتمال رگبار و رعدوبرق در مشهد 

در آخرین آپدیت نقشه‌های هواشناسی، احتمال رگبار باران و رعدوبرق همچنین تگرگ در مشهد طی امروز چهارشنبه، 25 تیر ماه، بالاست.احتمال آبگرفتگی و سیلاب ناگهانی در مناطق مستعد وجود دارد.

از تردد و توقف در مسیل ها و رودخانه‌ها خودداری کنید.

اتمام گذرگاه عابرپیاده انتهای بزرگراه شهید سلیمانی

 مسعود رضوی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: با توجه به تردد زیاد عابرین پیاده و دانش آموزان از عرض انتهای بزرگراه سردار شهید سلیمانی مقابل پایانه مشهد_باغچه بدلیل وجود مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان و حجم بار ترافیکی خودروها در پایانه یاد شده ، اجرای احداث پل عابرپیاده از ابتدای اردیبهشت ماه سال‌جاری در دستور کار سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوردهای کشاورزی قرار گرفت.

وی گفت:  از ابتدای سال جاری  اعتبار 13 میلیارد ریالی تعداد 5 پل عابرپیاده مکانیزه  واقع در بزرگراه شهید بابانظر 72، مفتح شرقی 3 ، رسالت شمالی 64 ، بزرگراه آزادی مقابل مجتمع لاله و بلوار شهید قرنی به بهره برداری رسیده  که با اتمام گذرگاه عابر پیاده مذکور به 6 دستگاه پل عابر پیاده رسیده است.

موتورسیکلت‌های برقی در مسیر حمل و نقل مشهد

علی باخرد،مدیرعامل حمل‌و‌نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد اظهار داشت: اکنون آمار دقیقی از تعداد خودرو‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد در دست نیست، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که تعداد 50 تا 60 هزار خودرو حمل‌و‌نقل بار در 3 دسته سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در مشهد وجود داشته باشد، اما تاکنون تنها 22 هزار خودرو حمل بار در سامانه‌های ما ساماندهی شده‌اند.

باخرد با تأکید بر اینکه ساماندهی خودرو‌های حمل‌و‌نقل بار در 3 رسته انجام می‌شود، بیان کرد: سه مدل پروانه کار می‌دهیم. در مدل اول پروانه کار برای خودرو‌های حمل‌و‌نقل بار با عنوان پروانه فعالیت صادر می‌شود. همچنین پروانه اشتغال برای رانندگان و پروانه بهره‌برداری برای شرکت‌های حمل‌و‌نقل بار درون‌شهری، از دیگر مجوز‌های این سازمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جلوگیری از تردد خودرو‌های سنگین و جلوگیری از پارک حاشیه‌ای این خودرو‌ها از دیگر وظایف این سازمان محسوب می‌شود، ادامه داد: در همین راستا تاکنون 5 توقفگاه خودرو‌های سنگین در اطراف شهر مشهد برای پارک خودرو‌های سنگین ایجاد شده است.

انتهای پیام/282/ ت

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمل و نقل بار حمل و نقل بار میلیارد ریال خراسان رضوی خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد- چناران است.   سرهنگ حسین میش مست افزود: در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز ترافیک پرحجم است.   وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۱۱ مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد
  • واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد